Sofie Persson

Alla inlägg under februari 2010

Av Sofie Persson - 28 februari 2010 21:53

Slappt idag. Jag har väl mest suttit och tittat på ragnarok hela dagen, eller halva i alla fall. Saknar spelet, funderar på att ta hem det igen. Om det nu går, min dator har blivit mycket äldre och segare på senare år, haha.

Nej, men det är så otroligt skönt ibland att bara spela något och fokusera på bara det. Komma bort från verkligheten lite.


Men ja.


Sen tappade jag bort Josse, haha. Jag tyckte det var konstigt att hon inte hörde av sig något och sen ringer hennes far och undrar om jag vet vart hon är.

Då blev det razzia genom halva stan, genom mobilen, haha. Letade nummer och skickade sms till alla jag kom på.

Men sen så, för två timmar sedan, var mobilen hennes påknäppt och hon var hemma. Skönt de!





Här är föresten nykläderna, woho! I love it.



Godnatt på er!

Av Sofie Persson - 28 februari 2010 10:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sofie Persson - 27 februari 2010 13:51

   Lite nytt skit!  Foto: Mikael Johansson

Av Sofie Persson - 27 februari 2010 13:21

Igår gick jag och mamma och tog några öl, det var mysigt. Sen åkte jag ut till Josse och fortsatte att dricka. Lite folk kom och vi hade det trevligt.

Sen åkte vi in till stan och skulle gå på krogen. Men det orkade jag inte, så jag gick hem, mötte Matte, och han skjutsade hem mig (för det är ju så långt att gå). Han följde med upp en sväng och sen kom det massa fulla ungdomar. Vilket jag bara tyckte var drygt, eftersom vi knappt kände dom och dom pratade inte ens med oss.

Men dom gick ganska snabbt, som tur var.


Sen åt jag och satt och pratade med de vettiga människorna som stannat kvar.

Sen sömn delux!


Är lite smått förvirrad och smått less, men det löser sig!

Av Sofie Persson - 26 februari 2010 13:03

Hunnit med lite shopping med Josse, köpte mig en tröja(visar sen) och jag tänkte köpa en kofta. Men likförbannat så glömde jag ju pröva den, men jag ska nog ner med mamma snart, så då kanske jag kan slinka in och pröva och eventuellt köpa den.

Jag behöver en!


Sen åker jag ut till Nyhem och festar hos Josse. Hur löste jag hundvakt då?

Jo, pappa bor ju granne, så då kan Timsen vara där och sen får jag helt enkelt springa imellan. Bra för honom att träna på att vara ensam!


Cash!

Av Sofie Persson - 26 februari 2010 09:11

Godmorgon!


Igår var en jävligt mysig hemmakväll faktiskt. Jag och brorsan satt och försökte oss på Eniros skattjakt, haha. Självklart var vi för trötta och otåliga, så vi fuskade.

Så vi kom till ledtråd nio eller så, så nu ska vi se den där jävla reklamfilmen den 7e, eller när det var.

Sen satt vi och kollade in gatuvyen på eniro, tog en promenad i Göteborg, haha.


Och idag är det faktiskt Johnny Cashs födelsedag, han skulle blivit 78 år.

Så det firar vi med att lyssna på Cash hela dagen!


Av Sofie Persson - 25 februari 2010 16:40

Nästa nummer av Hemtrevligt måste ni ju köpa!

För då är jag och min familj med, woho!

Så, den andra mars, ut och köp!



  Orka scanna!

Av Sofie Persson - 25 februari 2010 12:46

Hej, hej!


Idag fick jag sova lite längre i alla fall, nästan så jag inte ville kliva upp.

Igår såg jag Änglar och Demoner för första gången, skitbra film! Vet inte varför jag inte sett den förut..


Än sålänge har dagen fokuserats på lite träning åt mig och lite aktivering för voffsen. Har insett att han behöver det, speciellt nu när han inte får den fysiska träningen. Så vi prövade "dra i snöret", vilket går ut på att man sätter ett snöre på typ en liten låda fylld med godis och sen ska hunden använda snöret för att dra ner godisarna.

Och efter lite gnäll med världens otåligaste hund så förstod han, haha.


Men jag gillade den övningen, för då får han både försöka få ner lådan och sen försöka få ut godisarna. Skitbra!


Får se om Magnus kommer förbi idag, min gamle vän. Har inte setts på år och dagar, och nu är han i grannstaden så då kanske han hade tid att åka hit. Jag skulle åkt dit om jag hade tid, men sånt finns det inte mycket av tyvärr!


Skitbra, skitbra!

Presentation


Sofie Persson heter jag, bor i Gävle och skriver om mitt liv. Gillar att skriva, fotografera och modella.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards