Sofie Persson

Alla inlägg under mars 2011

Av Sofie Persson - 31 mars 2011 18:24

Hej!


Fick mig ett morgonbesök av Angelica och Tommy, mycket trevligt! Angelica följde med mig till banken, så fick jag fixa mitt visa-kort. Äntligen. Har undvikit det för att det är så tråkigt att gå på banken, haha.

Sen blev det en sväng på stan och sen hem och käka frukost+plugga.


Sen har det inte blivit sådär fruktansvärt mycket gjort, vet inte riktigt vad jag har gjort, haha. Lagat mat, kollat på film, skrivit ut en massa papper.

Hm, ja.


Så nu ska jag snart ha lite engelska, och sen ska jag iväg och tatuera mig!


 

Av Sofie Persson - 30 mars 2011 16:06

Hej!


Ja, denna dag har väl inte vart fullt så intressant än så länge. Försökt att skriva lite, utan särskilt mycket resultat. Försöka igen på fredag istället, tror jag faktiskt. Försökt plugga lite, som inte heller gav så mycket resultat, haha. Så det blir imorgon istället, som jag egentligen tänkt från början.

Annars har det blivit lite tvättning, diskning, matlagning och filmtittning, och en sväng till affären med Emil.


Ska snart iväg och träffa Kenneth, får se vad vi hittar på!


 

Av Sofie Persson - 30 mars 2011 12:28




   

Foto: Jag

Av Sofie Persson - 29 mars 2011 15:04



     

Foto/modell: Jag

Av Sofie Persson - 28 mars 2011 18:44

Hej!


Hade en massa ärenden på förmiddagen, trodde som vanligt att det skulle ta jättelång tid. Men jag glömmer bort att allt ligger max en minut ifrån nästa ställe, så jag blev ju klar på en halvtimme. Haha. Liten stad? Ja!

Sen pluggade jag lite psykologi, är snart klar med den kursen. Snart klar med naturen också för den delen. Awesome!


Lagade mat, städade bort lite fest och bakfylla från helgen, tog det lugnt. Sen ringde Kenneth och då kom jag på att vi bestämt att jag skulle hjälpa han shoppa i veckan. Så då gick vi ner och shoppade lite jeans åt honom. Det var roligt! Inte ofta man får chans att shoppa med sina killkompisar;)


Så nu ska jag ut med Timsen en sväng och sen bara ta det lugnt!


 

Av Sofie Persson - 28 mars 2011 10:57



       

Foto/red: Björn V

Modell: Jag

Av Sofie Persson - 28 mars 2011 09:57

Godmorgon!


Igårkväll, efter en dag i bakfyllans värld, så åkte vi iväg till Norrfly för lite spökjakt. Jag har ju aldrig vart där, och har velat åkt dit hur länge som helst.

Så jag, Emil, Andre, Madde och Micke åkte ut. Läskigt hus det där! Vi lyckades skrämma upp varandra ganska bra.. Haha.

Sen åkte vi ut till knupbodarna, men vi visste inte riktigt vart vi skulle så vi åkte runt där bara. Höll på att köra fast mitt i ingenstans också, men grabbarna fixade det som tur var.


Mysigt med lite söndagsskräck, haha. Jaja, dags för skola!


           

Av Sofie Persson - 27 mars 2011 10:07

Hej!


Gårdagen var mysig. Åkte hem till Josse, gjorde mat och festade.

Blev väl där till en elva, så vi blev lite sena till Rockabillyn. Men det gick ändå!

Träffade lite gammalt och nytt folk och hade det trevligt. Jag är väldigt glad över att jag i sista sekund bytte från leggings till jeans, för att jag frös. Vi fick sitta ute och vänta en stund innan vi fick skjuts hem. Brr!


Vart en väldigt bra helg i alla fall!


 

Brorsan var på G!

Josse, Micke och Emil

   

Moi

Presentation


Sofie Persson heter jag, bor i Gävle och skriver om mitt liv. Gillar att skriva, fotografera och modella.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards