Sofie Persson

Alla inlägg under september 2010

Av Sofie Persson - 30 september 2010 21:51


Vart en riktigt lugn kväll, oja.


Men imorgon är en ny dag så nu är det kvällsdags.

Ut med hund och sen sova!


Godnatt!


  Idag

Av Sofie Persson - 30 september 2010 18:35

Hejhej!


Blev som sagt ganska lugnt firande för mami idag. Ska dock fira mer på lördag:)


Jaja, men blev en massa fika med mormor, plastmorfar, brorsan och mamma i alla fall. Mysigt, mysigt.


Funderat mycket idag och funderar fortfarande. Jag behöver en förändring och jag behöver det nu. Så det blir nog en ny liten förändring snart, i väntan på en större.


Men ja, blir nog lugnt resten av kvällen i alla fall. Greja lite bara.

Hörs sen!



Fika!

   

Mamma och plastmorfar

 

Mormor

 

Brorsan

  Och Tim såklart!

Av Sofie Persson - 30 september 2010 12:54

Tjatja!


Vart och köpt fika till senare, så vi kan fira mami lite:) Fast vi handlade mycket så blev det jättebilligt. Gotta love Coop!


Var in och kollade modellbilder idag också, som jag inte kollat på flera månader.

Hade fått mejl från en fotograf som jag haft kontakt med förut när jag bodde i Västervik. Han hade tydligen fotat med Sara, min moster, nyligen också hade hon nämt mig och då hade han kommit ihåg att vi pratade om att fota förut.

Så då kanske det blir lite fotning med honom snart också. Roligt!


Att bli fotad (och självklart fota) är bra för själen. Jag är mycket mer fotograf än modell, men att stå modell ibland är väldigt bra för självförtroendet.

Men att fota själv är bland det bästa som finns!




 

Modell: Jocke

Av Sofie Persson - 30 september 2010 09:49

Godmorgon!


Åh, jag fungerar inte på morgonen. Mamma ringde precis och jag glömde säga grattis. Haha. Hon fyller nämligen år idag, hela 43 år!

Men men, firar ju henne sen när hon slutat:)


Grattis mamma!



 

Av Sofie Persson - 29 september 2010 21:25

Hejhej!


Blev lite jobb, men blev klar tidigt. Det var en massa arbetande folk där, så då blir det mindre jobb för mig;)

Sen blev det en dusch och en liten promenad med Timsen. Sen åkte jag, Josse och grabbarna ut och åkte lite. Myspys:)


Nu försöker jag skriva ut en flyttanmälan, men min skrivare förstår inte vad jag vill!

Jaja, godnatt!



 

Jocke

Av Sofie Persson - 29 september 2010 16:47

Heej!


Blev en hemmadag idag. Pluggat lite, orkade dock inte så mycket jag som tänkt. Natur är tankekrävande! Annars slagit in lite paket och försökt hitta alla dvdfilmer vi har. Min bror är lite vårdlös och de flesta filmer låg utspridda i hans rum utan fodral, haha.

Tog bort min playstation också, använder det ju inte! Och det är för att det inte finns nå minne i den, så då känns det värdelöst att spela. Och sen är mitt favoritspel borta, Tekken 3;)


Angelica kom förbi på lite kaffe också, mysmys:)


Men nu är det snart dags för jobb, så jag ska väl gå och byta om lite.

Hörs sen!



  Modell: Jocke

Av Sofie Persson - 29 september 2010 09:43

Godmorgon!


Idag är det onsdag igen. Det betyder jobb och sen betyder det plugg. Naturkunskap idag!

Ska även slå in mammas presenter, hihi. Tycker att det är så otroligt skönt att faktiskt ha råd att köpa presenter och julklappar till alla. Förut hade jag inte råd med det. Då fick jag göra presenter, och det enda jag kan är foto, så då blir det ganska lite ensidigt att göra det hela tiden;)

Och bara att kunna köpa till alla vid jul är ju guld värt. Nu är vi inte en stor släkt som firar utan bara familjen, mormor, mina två mostrar och plastmorfar. Men ändå, förut kunde jag inte köpa något till alla. Men nu kan jag det:)

Och till mina vänner!


Så härligt!


Jaja, nu ska jag in på First Class och skicka in lite och se om jag fått nå respons.

Och min engelskalärare har fortfarande inte ringt..? Hm..



   

Modell: Jocke

Av Sofie Persson - 28 september 2010 22:53

Heej!


Tog mig äntligen tid att titta på skräckfilmen jag köpte för några veckor sedan, jag kan inte kolla på skräck ensam så då var det ju bra att Jocke var här;)

Shrooms, tror den stavas så, var faktiskt jättebra! Och läskig, haha. Fast jag tycker alla skräckfilmer är läskig, även de som är så förutsägbara att skriker om det.


Så nu har Jocke precis gått hem, så nu ska jag ut med min hund i mörkret och sen käka och sova.

Godnatt!



    Modell: Jocke

Presentation


Sofie Persson heter jag, bor i Gävle och skriver om mitt liv. Gillar att skriva, fotografera och modella.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards