Sofie Persson

Alla inlägg under januari 2011

Av Sofie Persson - 31 januari 2011 15:48

Hejhej!


Vart en relativt lugn dag. Psykologi-plugg, handling och inte så mycket mer.

Haha.


Men nu är det dags för lite roligheter i alla fall. Årets första fotosession är på G!

Roligt, roligt!


Hörs sen!


 

Av Sofie Persson - 31 januari 2011 08:27

Godmorgon!


Kunde verkligen inte sova igår, ush. Söndagar brukar ju jag vara hur trött och lat som helst? Kunna sova hela dagen och ändå somna tidigt på kvällen.

Men inte igår. Jag tänker för mycket, tror jag. Haha.


Jaja, men då är det ny vecka igen då. Nya tag. Jajemen.


Nä, dricka upp kaffet, gå ut med Tim och sen är det skoldags!

Hörs sen!


 

Foto/red: jag

Av Sofie Persson - 30 januari 2011 18:41

Godkväll!


Blev rätt lugnt igår, funderade först på att åka till Gävle och festa, men jag visste inte om jag hade hundvakt eller inte förens på kvällen. Så då blev jag kvar i stan istället.

Tog med mig grabbarna hem till Kenneth, och där blev det en rätt lugn festkväll.

Men det var roligt!


Och nu ska jag äntligen få vara lite ensam ett tag. Jag har ju haft folk här sen jag flyttade hit. Men nu har mamma åkt iväg till sthlm och brorsan och Dennis åker snart iväg till Gävle igen. Dom ska väl bara hämta lite grejer, vilket dom borde göra snart eftersom deras tåg snart går..


Så då blir det bara jag och Tim i några dagar, fram tills helgen, då är det väl full fart igen skulle jag tro;)



 

Dennis

 

Emil hade ont i skallen..

Videobloggar!

   

Moi

Av Sofie Persson - 29 januari 2011 16:35

Hej!


Ja, det gick väl ganska vilt till igår, haha.

Men det var roligt:) Bilderna får förklara resten;)


Började ganska lugnt..    Hade en massa voffar här   Grabbarna på G   Emil och Danne;) Jag och Erik    Haha;)

Josse och Jocke

   

Emil

Av Sofie Persson - 28 januari 2011 12:37

Hej!


Började denna fredag tidigt, då jag är hundvakt åt lilla Breeze idag.

Passade på att köra en tidig tripp till affären då, innan människotrafiken börjat.


Sen har det blivit lite hundpromenader, vilket är ganska underhållande när det är två. En väldigt stark i ena handen, och en mindre stark i andra, haha.


Blev lite skrivning och photoshoppande också. Alltid bra fredagsgöra.


Blev en lunchning på Saga med Josse också:)

Så nu ska jag väl fortsätta umgås lite med hundarna innan det är dags för nästa moment denna dag!

Hörs sen!


 

Breeze

 

Av Sofie Persson - 28 januari 2011 10:06



     

Foto: Jag

Av Sofie Persson - 28 januari 2011 07:45



Hardcore Superstar ska spela i Bollnäs imorgon, och jag kan inte gå:(

Har verken någon att gå med eller hundvakt, sen vet jag inte vad biljetterna kostar. Visserligen brukar folk och pengar lösa sig, men hundvakt är lite svårare då!

Har gillat dom sen vi såg dom i Karlstad när jag var yngre, fick till och med träffa dom då. Sitta i knä på sångaren;)


Väldigt tråkigt..

Men ja, får väl hoppas dom spelar i närheten snart igen!


 

Av Sofie Persson - 27 januari 2011 16:34

Hej!


Trodde att hela dagen skulle bestå av att göra en massa jobbiga grejer, men dom jobbiga grejerna var klar innan tolv. Så det var underbart skönt!


Så då fick jag lite ledig tid. Passade på att plugga lite bil och pryda väggarna med lite krams. Alltid trevligt.

Ska väl ha lite engelska om ett par timmar, är smått nervös eftersom jag måste säga "coupling" många gånger och jag skrattar när jag försöker säga det. Haha.

Jag ska ju förklara hur man kör bil på engelska..

Men det är väl bara att bita ihop!


Längtar tills imorgon, då är det helg! Då ska jag passa på att ha riktigt jävla roligt. Oja.


För övrigt vill jag ha vår. Nu.



  Vår, vår, vår.

Presentation


Sofie Persson heter jag, bor i Gävle och skriver om mitt liv. Gillar att skriva, fotografera och modella.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards