Sofie Persson

Alla inlägg under augusti 2011

Av Sofie Persson - 31 augusti 2011 16:14


Pluggat svenska och engelska idag. Känner mig väldigt ovan, blir helt slut i huvudet efter bara någon halvtimme. Haha. Men huvudet kommer väl ikapp;)

Förutom det har jag och Angelica lyckats klämma in lite tid tillsammans:) Awesome!


Nu ska jag snart ut och käka med Josse, mys ska det bli!



 

Av Sofie Persson - 31 augusti 2011 08:42


Godmorgon!


Igår fick Emil äntligen laga mat åt oss. Camshell, eller hur det nu stavas. Musslor med en massa annat grejs helt enkelt. Och gott är det!


Idag ska jag plugga! Kom äntligen åt mina svenska-uppgifter och insåg att jag hade en del att göra..


 

Mys

Av Sofie Persson - 30 augusti 2011 15:22


Har vart ute och gjort stan med mamma och moster. Var en sväng på bibblan och letade böcker till skolan. Hittade två som verkade halvbra.

Sen tog vi en fika på Wayne´s. Daimtårta är så gott!

Liten shoppingtur på Röda korset och Polarvargen och hittade mig en alldeles utmärkt skjorta. Som jag letat efter en lång tid.

Sen ville mamma fortsätta packa, så då följde jag med moster och shoppade lite mer. I alla fall för hennes del. Passa på att umgås när man kan, vi hinner ju inte ses så ofta.


Sen lite psykologi/samhällspluggning, sen mat och Desperate Housewives. Yeah.


Nu ska jag snart hälsa på Carro en sväng, sen försöka få med henne ut till pappa så bror kan laga mat åt oss!



 

Av Sofie Persson - 30 augusti 2011 08:57


Godmorgon!


Blev inge matätande igår, min stackars bror fick jobba över så sent. Men det blev ändå en liten get-together hos far.


Ush, känner min smått stressad. Är så mycket att hinna med på kort tid.

Men det är bara att andas och försöka göra sitt bästa!

Yes!


 Timsen  

Breeze snodde ben;) 

Av Sofie Persson - 29 augusti 2011 15:38


Precis vart och fotat med Björn. Var ett tag sen nu, så det var roligt.

Gjorde tre olika grejer, ska bli intressant att se sen!


Nu ska jag väl förbereda inför en sväng ut till pappa. Min käre bror ska vara kock och laga mat åt oss. Hihi.



  Sist jag fotade med Björn

Av Sofie Persson - 29 augusti 2011 07:26


Godmorgon!


Då var man i Söderhamn igen då. Känns som att det blir mycket åkande! Men det gör inget.

Vaknade fyra imorse(!), tåget gick kvart över sex. Vad många människor det är som är uppe och åker tåg, mitt tåg var i stort sett fullsatt.

Känner mig dock relativt pigg för tillfället, är speedad på pepsi och koffeinpiller.


Så jag tror jag ska ta och plugga lite innan skolan börjar. Samhäll+Psykologi!



 

Av Sofie Persson - 28 augusti 2011 11:24


Godmorgon!


Hur mår ni?

Själv mår jag inte så bra, blev plötsligt "sjuk" igår. Förmodligen inte sjuk egentligen, men fick mig något fel i kroppen i alla fall. Har fortfarande inte gått över, men det är bättre.

Drömde väldigt konstiga och hemska drömmar också. No fun.


Nä, ska ta mig ett bad tror jag. Bad botar allt.


 

Av Sofie Persson - 27 augusti 2011 18:16


Godkväll!


När man för en gångs skull slutar tidigt(hallelulja) och kommer hem i tid så finns det inget att göra. The sambos är på bröllopsfest, och det skulle nog inte bli så populärt om jag hängde på oinbjuden;) Nä, det är trist att inte känna så många i en stad faktiskt.

Vet dock att min käre farbror är här och åker cadillac, någonstans.

Kanske skulle ta och leta upp honom?


 

Presentation


Sofie Persson heter jag, bor i Gävle och skriver om mitt liv. Gillar att skriva, fotografera och modella.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards