Sofie Persson

Alla inlägg under juni 2010

Av Sofie Persson - 30 juni 2010 20:09

Hej!


Nu är det färdigjobbat. Nu ska jag tidsrapportera lite och sen iväg till Kenneth.

Blir förmodligen nyktert(för en gångs skull), och förmodligen en pizza!


Hörs imorgon!


 

Av Sofie Persson - 30 juni 2010 13:28

Hej!


Nu har vi vart i Bollnäs, och Emil klarade provet! Nu är det bara uppkörning kvar, sen har han körkort.

Sen åt vi lite på max innan vi åkte hem, vilket alltid är gott. Jag tycker dom kan skaffa en här i stan också, faktiskt.


När vi kommit hem så följde jag med Emil ner på stan och shoppade en mobil till honom. Passade på att kolla på bixtar också.

Det är ju så att vi bestämt att vi inte ska flytta, iallafall inte nu. Anledningen är att vi förmodligen inte kommer hinna hitta en lägenhet i tid. Dom går nämligen efter hur länge man vart registerad på sidan, och för att ens ha chans ska man ha vart medlem i minst ett år, vi har vart medlem i mindre än en månad.


Visst, vi kan chansa på privata bostadsbolag, men risken finns att vi inte alls hittar något och då kommer Kenneth behöva bo här i flera månader. Och det är inte bra, speciellt inte för honom.

Så vi väntar helt enkelt..


Därför, så tänker jag använda lite av mina "flyttpengar" till en blixt.

Jag tror nog det är värt det.

Av Sofie Persson - 30 juni 2010 07:24

Godmorgon Sverige!


Det blev en tidig morgon idag, eftersom vi ska åka till Bollnäs där min bror ska skriva upp för körkortet. Jajemen, snart kanske den lilla skiten har körkort!Härligt!


Drömt massa konstiga drömmar som innehöll Marilyn Manson, billiga skor och mitt ex. Hm?


Jaja, fortsätta göra mig klar kanske, vi åker om en timme.

Hörs sen!


   

...

Av Sofie Persson - 29 juni 2010 21:26

     


Godnatt

Av Sofie Persson - 29 juni 2010 18:47


Hellu!


Idag har det bara vart lugnt. Vaktmästarna har kommit och lagat fläckten, igen, men jag tror den fungerar ganska bra nu.

Suttit ute lite och tagit någon öl i solen, underbart!


Och sen bara städat lite, och duschat av min skitiga lilla hund, haha.

Det blir ganska lugnt resten av kvällen också.


Kommer lite fler bilder på Jocke också.


        

Av Sofie Persson - 29 juni 2010 12:10

Hej!


Har suttit lite i photoshop under förmiddagen. Och följt med Josse till stallet en sväng.

Det är underbart väder idag, så jag tror att jag ska köpa lite öl och sätta mig ute.

Jag måste ändå hålla mig hemma ett tag nu, i väntan på vaktmästarna som kommer och tittar på fläckten(IGEN) och på voffsen.


Slänger in lite bilder från igår på Jocke.


             

Av Sofie Persson - 28 juni 2010 21:21

Hellu!


Dagen har bestått av en tur till pappa, vilket var skönt. Jag är ju inte där särskilt ofta nuförtiden, tyvärr.

Sen har jag träffat Jocke, och vi har fotat. Vi gick upp på Östra Berget och fotade lite utanför och inne i Oskarsborg. Visar lite fler bilder imorgon.


Men nu ska jag fortsätta kolla på Sweeney Todd och ta det lugnt.

Hörs imorgon!


 

På berget

 

Hos far

Av Sofie Persson - 28 juni 2010 20:21
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Sofie Persson heter jag, bor i Gävle och skriver om mitt liv. Gillar att skriva, fotografera och modella.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards