Sofie Persson

Alla inlägg under maj 2012

Av Sofie Persson - 20 maj 2012 05:06


Nu är andra veckan på Skansen snart avklarad, härligt! Det är otroligt hur fort jag börjar komma in i allt.

Orkat göra lite efter jobbet denna vecka också, hela två afterwork!


För övrigt har jag väldigt mycket i huvudet just nu. Saker som ska göras, saker som ska bestämmas och bara en massa förvirrande tankar. Men det är väl som det är:)



 

Foto: Andreas Hultman

Av Sofie Persson - 14 maj 2012 08:12

Det har vart en intensiv vecka, men det har gått bra. Känner att det är ett bra jobb med bra människor och jag är glad att jag valde det. It feels good.

Så nu har jag "helg" i tre dagar, så då kan jag vila och sova ut lite. Ska passa på att köra en välbehövd tvättning och lite dammsugning idag!


Hörs!


 

Av Sofie Persson - 7 maj 2012 04:54


Idag börjas det! Första dagen på ubildn/jobb på Skansen. Nervös? Ja!

 

Foto: Andreas Hultman

Av Sofie Persson - 5 maj 2012 17:31

Hejhej!


Än så länge vart en ganska lugn helg, lite för lugn kanske. Tog några öl igår med en kompis, och sen någon med mamma för att sedan slockna framför min nya favoritserie Revenge.

Idag har man blivit medlem i The body shop, då jag insett att dom har väldigt bra produkter(Tack, Sara!) och tagit med mat hem från favoritresturangen. Sen legat halvt död..


Men nu ska jag snart åka och kolla på när min käre vän ska sjunga karaoke. Hoppas på roligheter!


Hoppas ni får en awesome lördag:)


 

Av Sofie Persson - 4 maj 2012 07:43


Nu har jag vart hemma i nästan en hel vecka, och det har vart så skönt! Träffa min familj och mina vänner 

Dock var det ett par personer jag önskar jag hunnit träffa, men det blev inget med det tyvärr..


Nu är jag tillbaka i Sthlm och kände att jag skulle börja lite smått igen med denna blogg. Ska ha mig en skön och mysig helg innan jag börjar jobba på måndag(nervöst!).

Men nu ska jag ta mig en liten joggingtur innan det är dags för tvättning! 


 


Foto: Andreas Hultman 

Presentation


Sofie Persson heter jag, bor i Gävle och skriver om mitt liv. Gillar att skriva, fotografera och modella.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards