Sofie Persson

Alla inlägg under juli 2011

Av Sofie Persson - 31 juli 2011 09:31


Godmorgon!


Hade en bra dag igår. Följde med Josse och handlade lite inför hennes Rättvik-resa. Hade vart så jävla roligt om man hade kunnat följa med!

Pappa kom förbi och visade upp sina nya Dodge, en riktigt fin en.

Sara kom in och hälsade på, mormor också.

Packade ihop det mesta, inte alls mycket kvar nu.


Sen så fick jag åka i nya finbilen ut till Emma, som fyllde år. Drack öl, pratade skit, lyckades låsa in mig på toan också..

Och sen så frågade Carro och Micke om jag ville följa med ut och åka båt och det kan jag inte tacka nej till. Måste passa på när man får chansen! Listh kom och hämtade oss, åkte en sväng. Så jävla mys!

Sen hem till Hellströms och försöka fixa skjuts hem, vilket inte var det lättaste. Men det gick till slut!


Bra kväll!


 

Av Sofie Persson - 30 juli 2011 08:21


Godmorgon!


Gick och käkade med Josse, mamma och pappa på China. Riktigt gott!

Sen så gick jag och mamma och tog en öl på Saga, Carro kom dit också.

Drack öl och pratade skit, sen vandrade/cyklade jag och Carro till Röven.

Var där hela kvällen och hade det riktigt bra!


Nu ska jag packa lite, och äta något tror jag. Puss!


Jag och Carro på Saga 

Av Sofie Persson - 29 juli 2011 13:46


Hejsan!


Då var man i Söderhamn igen då. Kom hit igårkväll, och då hade mamma träffat på några trevliga O-ringen karlar som bodde i huset. Dom bjöd på lite öl och intressanta historier. Roligt!


Idag så har vi då påbörjat utpackning ur lägenheten. Slängde ett lass på långtå, gav ett lass till Erikshjälpen och sen två lass ut till pappa. Har lite mer att göra men det mesta är faktiskt borta. Känna faktiskt jävligt skönt att bli av med en massa grejer.


Nu ska vi snart ut och käka lite kinamat, ska bli gott!



  

Jag och Tim 

Av Sofie Persson - 28 juli 2011 07:55


Jobba idag, sen ledig fyra dagar. Woho! Så då blir det Söderhamn ikväll, lite synd för just ikväll är det personalfest. Men ja, man kan inte hinna med allt.


Nu ska jag dubbelkolla så det går tåg ikväll.. Ha en bra dag!



 

Av Sofie Persson - 27 juli 2011 08:18


Dags för jobb, ja, om en stund i alla fall. Solen skiner och humöret är på topp!


Hoppas alla får en bra dag!


 

Av Sofie Persson - 26 juli 2011 20:52


Godkväll!


Var och träffade en ny fotograf idag. Han var väldigt trevlig och hade bra idéer. Skall bli roligt och se vad vi kan hitta på för roliga teman att fota.


Annars har jag bara tvättat, handlat och kollat lite Dexter. Nu ska jag snart sova och ladda för jobb imorgon!


Godnatt!


 

Av Sofie Persson - 26 juli 2011 08:51


Godmorgon!


Hade en väldigt mysig dag igår. Gick och träffade Valle och tog en fika. Sen gick vi och fönstershoppade lite och sen ut till en brygga och satt där ett tag. Doppade fötterna och pratade skit. Väldigt trevligt.

Kom hem, var hemma en halvtimme, sen ringde Jocke och sa att han var i Gävle. Så sprang ner på stan åter igen, för att hinna träffa honom en liten sväng. Han åker ju snart tillbaka till norrland så då dröjer det ett tag innan man ser honom.


Sen hem och kolla på Dexter med Sara och Andreas tills det var dags att sova. Har börjat gilla den serien, tror jag ska ta och titta på den från början.


Jaja, snart dags att börja göra sig klar för dagen! Hörs!


 

Av Sofie Persson - 25 juli 2011 09:17


Godmorgon!


Har ni sovit gott? Själv så vaknade jag alldeles för tidigt som vanligt. Halv sju stod klockan på.


Men det är skönt att vara ledig. Tråkigt att vädret inte är särskilt roligt bara, jag tycker redan att det luktar höst ute på morgonen. Brr..

Suttit och kollat in tatueringsstudios nu på morgonen, hittat tre i Gävle, två av dom funderar jag på. Problemet är att jag inte kan boka någon tid än, eftersom min lille bror inte riktigt vet när han är i Norge och i Sverige. Och det är ju då en fördel om han är i Sverige när vi ska tatuera oss.

Men det löser sig!


Ska väl blåsa håret lite och sen gå och shoppa lite smör!


 

Presentation


Sofie Persson heter jag, bor i Gävle och skriver om mitt liv. Gillar att skriva, fotografera och modella.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards