Sofie Persson

Alla inlägg under april 2011

Av Sofie Persson - 30 april 2011 07:15


Godmorgon!


Ursäkta för att jag inte bloggat nå igår, men jag blev lite sådär halvt dödssjuk. Typ magsjuke-stil, fast något annat. Det var inget roligt alls. Mådde skit hela tiden och hade noll aptit. Och när jag känner att jag fysiskt inte kan äta så är det inte bra, när jag ibland mår psyiskt dåligt så kan jag tappa matlusten men aldrig såhär. Typ mådde illa om jag såg mat på teven, haha.

Jag åt bara ytterst lite yoghurt på hela dagen och drack vatten.


Fy fan, säger jag bara! Men idag mår jag bättre, men jag vet inte hur mycket bättre än. Känner mig mycket piggare, men magen är fortfarande störd. Ska pröva att käka lite och gå ut, och andra saker och se hur jag mår då.

Vill ju väldigt gärna vara med och fira sista april med mina tjejer ikväll!


Jaja, förhoppningsvis kan jag äta och mår bättre då! Nu ska jag duscha, hörs!



 

Av Sofie Persson - 28 april 2011 18:48


Hejhej!


Blev en mysig solstund med Angelica på förmiddagen. Lite småkallt, men skönt:)

Sen så blev det en tripp till Gävle. Mötte upp Sara, fikade lite. Sen gick vi och mötte upp min gamla sambo, Nikki. Har inte träffat henne på år, ungefär. Så det var väldigt roligt att träffa henne!

Så fikade vi lite igen, och sen tog jag fem-tåget hem. Snabba ryck;) Hinner dock med mycket på bara ett par timmar.


Men nu är jag hemma, trött och hungrig. Vila resten av kvällen tror jag faktiskt!


 

Av Sofie Persson - 28 april 2011 08:55


Godmorgon allihopa!


Uppe och pigg i bra tid, trots all alkohol igår. Det är väl bra, va?;)


Åkte ut till Moa igår, dom skulle grilla och jag hade tänkt hoppa över det. Men då hade Moa faktiskt sojafileér hemma. Så då fick jag grilla dom. Och kom på den brillianta idén att äta dom med bröd. Haha. Faktiskt rätt gott!


Så fortsatte kvällen med lite öldrickande och sen var det dags för lite utgång.

Lite dans och drink-drickning. Har tänkt på att det bara är på Tranan jag vill dricka drinkar och absolut inte öl. Annars är ju jag bara en ölmänniska, speciellt när jag går ut. Men det är nog för att drinkarna är så billiga, haha.


Så kom min snälle bror och hämtade mig och Angelica. Skönt!


Nä, så nu ska jag bara vänta på att Angelica vaknar så ska vi ut och njuta lite av solen. Wonderful!

Hörs!



   

Min fina sojafilé-korv.

Av Sofie Persson - 27 april 2011 11:19


Hej!


Insåg igår, ännu mer, att jag flyttar snart. Och jag insåg att det är mycket att göra, planera och förbereda innan. Vad ska jag ha med mig, till exempel. Ska ju bara bo där tillfälligt, över sommaren, så jag ska ju inte ta med mig varenda liten grej jag äger. Bara det jag behöver och verkligen vill ha med. Men vad är det då? Haha.


Jag ser fram i mot det jättemycket. Jag älskar ju förändringar och att pröva nya saker. Så det ska bli intressant. Men jag ska absolut försöka njuta av min lediga tid nu också. Jag har ju mitt "sommarlov" nu, kan man säga. Så ska passa på att njuta, festa, åka bort, umgås och även försöka fokusera på skrivandet och foto.

Har två fotosessioner som jag ska hinna med innan också. Vet inte hur jag ska hinna med allt, haha.


Men allt löser sig, eller hur?

Idag ska jag i alla fall ta och både åka bort, umgås och dricka någon öl.

Blir till att åka till Bollnäs och umgås lite med Angelica och Moa. Härligt!


Hoppas alla får en fin onsdag i vårvädret!


  Jag, i fredags

Av Sofie Persson - 27 april 2011 09:50


          

Foto/red/modell: Jag

Av Sofie Persson - 27 april 2011 09:47


       

Foto/red/modell: Jag

Av Sofie Persson - 26 april 2011 15:17


Tänkte länka till ett fint litet reportage jag och mamma har skrivit:

http://katarinabrolin.bloggplatsen.se/2011/04/26/5207883-hojden-av-krogliv/

Av Sofie Persson - 26 april 2011 09:08



   

Foto: Jag

Presentation


Sofie Persson heter jag, bor i Gävle och skriver om mitt liv. Gillar att skriva, fotografera och modella.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards