Sofie Persson

Alla inlägg under februari 2011

Av Sofie Persson - 28 februari 2011 09:18


En av mina favoritbilder är på denna kopparödla, som jag tog 09 om jag minns rätt.


 

Av Sofie Persson - 28 februari 2011 08:53

Hejhej!


I fredags så blev det till att kliva upp tiiidigt. Skulle åka till skolan, och det tar ju en fyra timmar så vi åkte härifrån vid sex på morgonen.

Kom fram nästan precis vid tio, när jag började. Hade skola en och en halv timme, sen var det bara att köra igen.


Brorsan släppte av mig i Gävle. Blev lite öl och utgång.

På lördag blev det lite lugnare, vilket var rätt skönt.


Kom hem igårkväll, och då var det bara att lägga sig i stort sett. Så jävla trött.

Bra helg i alla fall.

Nu är det bara att förbereda sig för en massa pluggande, och annat halvjobbigt.

Men det kommer bli jobbigt, har noll energi.


 

Brorsan, någonstans mellan Gävle och Västerås

  Emil somnade när jag hade lektioner, haha.

Mami



Av Sofie Persson - 24 februari 2011 08:55



      Foto/red: Björn Wiksten

Modell: Jag

Av Sofie Persson - 24 februari 2011 08:50



Tror inte jag lagt upp denna. Någon annan har förmodligen gjort det, men inte jag. Var när jag fotade ett band för några år sedan.


 

Av Sofie Persson - 24 februari 2011 08:33

Godmorgon!


Ush, det värsta som finns när man är sjuk är att vakna på morgonen. Då mår man dubbelt så dåligt än vad man egentligen gör.

Inte roligt, har verken tid eller ork att vara sjuk just nu, haha.


Så idag får jag huskura mig, klä mig jävligt varmt och inte gå ut i onödan(hört rykten om att det är 20-25 minus ute). Men det jag måste även övningsköra lite, systemhandla och förbereda inför morgondagen, så jag hinner inte med så mycket vila.


Föresten så var det någon som fyllde på min telefon nyss..?  Gissar på att det är pappa, men han brukar säga till om han gör det. Men annars vet jag inte vem det kan vara?

Hm, jaja. Lägger ut lite sessionsbilder strax.


 

Av Sofie Persson - 23 februari 2011 10:49


Ge mig sommar, please!


 

Av Sofie Persson - 23 februari 2011 10:38

Hej!


Orkat mig upp ur soffan idag, i alla fall. Orkat duscha, bytt kläder och diskat.

Det kan bli väldigt stökigt på bara någon dag när man inte orkar göra någonting, ush.

Mår lite bättre i alla fall, vilket är skönt.


Ska väl orka mig ner och handla lite, känns som att det behövs lite mat här.

Förutom det tänker jag inte göra någonting, bara vila och vila ännu mer.


Hörs sen!


 

Av Sofie Persson - 22 februari 2011 09:05



 


Padda!

Presentation


Sofie Persson heter jag, bor i Gävle och skriver om mitt liv. Gillar att skriva, fotografera och modella.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards