Sofie Persson

Alla inlägg under november 2011

Av Sofie Persson - 22 november 2011 09:23


Haft en awesome helg, med bio, öl och kinamat. Väldigt härligt!

Dessvärre har jag kommit fram till att den här bloggen inte ger mig så mycket. Det är underbart att skriva av sig om vardagen bara, men ja, annars ger den inte så mycket.


Min fotoblogg kommer dock att vara kvar, för att den ger lite mer. Finns annars på bilddagboken(Bluez) och facebook, såklart.


Kommer nog inte ta bort den här bloggen, inte än i alla fall, men jag ska nog låsa den. Vi får se. Hörs!


 

Foto: Ronnie

Av Sofie Persson - 19 november 2011 16:42


Fotomässan var awesome. Väldigt roligt och inspirationsfullt. Blev lite shopping också, shoppat fotosaker för en gångsskull! Ska via i fotobloggen sen, men hinner nog inte idag. Så det får bli imorgon:)


Nä, ska snart springa iväg på bio. Hörs sen!


 

Av Sofie Persson - 19 november 2011 08:08


Godmorgon!


Hade en mysig eftermiddag igår. Gick och shoppade lite julklappar, hittade dock bara två. Och två till mig;) Men det finns tid än! Sen blev det några öl på en liten pub. Sen hem och kolla skräckfilm. Psalm 21! Tycker den är så bra! Vi svenskar brukar inte vara bra på skräck, men denna är verkligen bra.


Och idag mina vänner, så ska vi till fotomässan! Det ska bli roligt!


 

Börjar bli julpyntigt i gamla stan! 

Av Sofie Persson - 18 november 2011 10:31



   

Av Sofie Persson - 18 november 2011 08:15


Klarade mig utan att åka vilse till Nacka igår i vilket fall. Det är ju bra!

Kom hem, satt vid datorn två timmar i sträck(?) tills mamma kom hem. Ingen aning om jag ens gjorde något vettigt vid datorn, men ja.

Jag och mamma gick och fikade en sväng på Hängmattan, sen hyrde vi lite filmer (för ovanlighetens skull).


Idag blir det massa svenskaplugg innan jag kan kalla det helg, men jag känner mig peppad. Det är inte alls mycket kvar nu! 


 

Av Sofie Persson - 17 november 2011 13:15


Nu ska jag snart iväg till Nacka och ta en fika. Får se om jag åker/går vilse någonstans, hehe.


Puss!


   

Av Sofie Persson - 17 november 2011 10:22



     


Foto: Björn V

Av Sofie Persson - 17 november 2011 08:18


Filmen var jättebra, som väntat. Satt i en nästintill full biosalong, när jag tittade på platserna innan vi gick in så fanns det åtta platser kvar. Tror jag aldrig suttit på en sån full biograf någon gång, haha.


Nä, börja göra sig klar inför dagen kanske?

Lägger upp lite nya modellbilder senare också.


   

Presentation


Sofie Persson heter jag, bor i Gävle och skriver om mitt liv. Gillar att skriva, fotografera och modella.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards