Sofie Persson

Alla inlägg under april 2010

Av Sofie Persson - 30 april 2010 14:24


Eftersom grabbarna är ute, så kan jag lika gärna lägga in min outfit för idag/kväll. Jag kan inte bara sitta och dricka öl och bli aspackad innan det ens kommit nå folk;)

Har på mig min klänning från tradera, och trasiga leggings(eftersom jag är för lat för att köpa nya). Jag tänkte ha ett midjeskärp, men jag äger bara två, ett gladiatorliknade och ett vitt nitskärp. Gladiator fungerar inte, och sen har jag tydligen gått ner i vikt(?) eftersom det vita är alldeles för stort! Satt perfekt förut, nu ser det bara dumt ut, haha. Så det får bli utan!


Jaja, såhär får man se ut idag. Hoppas jag inte råkar flasha något bara;)


 

Av Sofie Persson - 30 april 2010 13:24

Heej!


Har städat lite och duschat. Grabbarna har vaknat också, tydligen så var dom uppe och gjorde massa filmer igår, hahaha.

Tim är ganska lugn också, det märks att han är lite rädd. Men jag tror ändå att de lugnade pillrena fungerar lite. Vanligtvis när han blir rädd så skakar han och flåsar, och vägrar gå ut. Nu är han bara lite "mammig". Igår sov han i mitt rum hela natten, han brukar gå runt i hela huset. Och idag har han vart med mig nästan hela tiden, han ville tillochmed följa med och duscha, haha.

Men det betyder väl i alla fall att han känner sig trygg med mig, vilket är bra.


Nu så har festen börjat, tog en folkis för några timmar sen och nu börjar jag på det starka. Grabbarna har åkt och köpt öl, fast vi har tre lådor i skafferiet, haha.

Klänningen är på, nu är det bara smink och hår. Men det tar vi sen!


Nu äre fest!



 

Halvt klar

Av Sofie Persson - 30 april 2010 09:43

Godmorgon.



Vaknade precis, är så jävla trött idag. Trots att jag faktiskt sovit.

Min hund däremot är superpigg och vill helst att jag ska klä på mig så att vi kan gå ut någongång. Men han vet också att jag behöver en liten stund på mig för att vakna till;)


Idag blir det fest då. Först så blir det lite grillning här hemma(om värdet håller), och sen kommer pappa och hämtar Timsen och skjutsar ut mig till Östanbo och efter det vet jag inte;)


Det blir nog bra - Massa öl och en massa härliga människor.

Av Sofie Persson - 29 april 2010 20:49
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sofie Persson - 29 april 2010 16:11

Hellu!


Ursäkta för min sena uppdatering, men jag har vart upptagen hela dagen.

Jag och brorsan hade "sovkompisar" inatt, så när alla vaknade gick vi ner till kiosken och köpte cigg och dricka. Sen hamnade vi på parkbänken utanför och kände oss allmänt fräsch. Sen bestämde vi oss för att gå och köpa mat, så då blev det Sibylla. Blev kvar där en stund, sen gick våra sovkompisar och jag och brorsan gick hem.

Sen blev det dusch och en snabbfixning och ner på stan för att träffa Emma en sväng. Bjöd henne på kaffe och snackade lite skit en stund.

Sen så kom jag hem.

Lite halv trött efter den galna kvällen, haha. Berättar om den senare;)


Nu måste jag städa upp lite, ser ut som skit härinne!



  Gårdagens

Av Sofie Persson - 28 april 2010 21:07

Ganska nyss kommit hem från jobbet. Inte ett dugg trött, så nu ska jag ut på äventyr!


Puss!



 

Av Sofie Persson - 28 april 2010 16:54

Hej!


Den här dagen har vart väldigt lugn. Jag har inte direkt orkat gjort särskilt mycket.

Handlat lite, fixat lite öl inför fredag, ätit och vilat.


Skönt att de det lugnt ibland också!


Men nu ska jag förbereda mig för jobbet.

Hörs!



  Körde på avklippt idag, trots att alla tyckte det var "svinkallt" ute.

Av Sofie Persson - 28 april 2010 14:05


Har äntligen fått min klänning från Tradera, woho!

Precis vad jag letat efter, en kort, svart och tight(Väldigt tight) klänning.

Ska nog ha den på fredag, eller en del av fredag i alla fall. Det blir säkert nå brännbollsspelande och då kan man inte springa runt i en klänning;)


 

Presentation


Sofie Persson heter jag, bor i Gävle och skriver om mitt liv. Gillar att skriva, fotografera och modella.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards