Sofie Persson

Direktlänk till inlägg 1 juli 2010

Lista

Av Sofie Persson - 1 juli 2010 17:31

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
Nej
Skulle du vilja väga mer?
Nej
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Förmodligen
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Absolut
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Jo, det skulle jag faktiskt

Tio KAN

Kan du röra på öronen?

Noo

Kan du slicka dig på näsan?

Nope

Kan du kolla i kors med ögonen?

Lite grann

Kan dina föräldrar lita på dig?

Absolut

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

Om jag är ensam

Kan du vara på fest utan att dricka?

Jag har vart på krogen nykter!

Kan dina vänner lita på dig?

Absolut

Kan du tänka dig att pierca naveln?

Det har jag

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Jodå, men det är jobbigt

Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

När jag var yngre

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

Japp

Har du ett syskon?

Lillebror

Har du varit full den här månaden?

Nej

Har du någonsin haft sex med någon?

Yes

Har dina föräldrar ljugit för dig?

Antagligen

Har du borstat tänderna den senaste timmen?

Nej

Har du pussat någon som är fyra år äldre?

Ja

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

Ja

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

Ja

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

Absolut, men tänker inte göra det

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?

Haha ja

Har du haft sex med mer än tre personer?

Japp

Har du ljugit på någon fråga än då?

Nope


Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?

Josse

Vem älskar du?

Jag älskar många

Vem är den bästa artisten?

Bästa bandet är NIN

Vem pratade du senast i telefon med?

Josse, tror jag

Vem har du en liten crush i?

*Hemligt*

Vem är snyggast i världen?

Hm, Johnny Depp?

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Min familj

Vem är snällast i världen?

Jadu?

Vem sov du med senast?

*Hemligt*

Vem såg du full senast?

Min bror, just nu. Haha

Vem vet allt om dig?

Ingen vet allt, men några vet mycket

Vem kysste du senast?

Robert *Kompiskyss*

Vem kramade du senast?

Förmodligen mamma

Vem kan berätta allt för dig?

Alla kan berätta allt för mig

Vem hatar du?
Jag hatar ingen, jag ogillar.

--

Vad blir ditt namn baklänges?

eifos


Har du gjort en snöängel i år?

Nej


Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?

Vet inte faktiskt.


Har en dröm gått i uppfyllelse?
Jodå


Tycker du att sengångare är söta?
Japp


Har du någon gång testat karate?

Nej


Första sporten du gick på?
Ridning

Minimorötter eller pommes frites?

Pommes


Vad längtar du mest till just nu?

Rockweekend


Hur gammal har du tänkt bli?

Säg det?


Har du haft vattkoppor?
Japp

Vad drömde du inatt?
Minns inte


Vilken tv-serie är bäst?
Desperate Housewives


Vad åt du senast?
En macka


Höga eller låga strumpor?

Låga


Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Dricker inte mjölk

Vad har du för färg på ditt påslakan?
Blått, just nu


Bikini eller baddräkt?
Bikini


Snyggaste läraren?
Min gamla träslöjdslärare


Är du mörkrädd?
Nope


Riktig gran eller plastgran?
Riktig


Tänt eller släckt när du ska sova?
Släckt


Godaste drickan till frukosten?
Juice!


Vill du bli president?

Nejnej


Har du spelat tjej i en teater?
Yes


Duscha eller bada?
Bada


Har du gråtit i skolan nån gång?
Japp

Hur tar du dig till jobbet?
Går


Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Yes


Sjunger du på toa?
Nej


Vilken färg har din jacka?

Den jag använder mest är brun


Använder du långkallingar?
På vintern


Är du höjdrädd?
Lite så


Vilket land vill du åka till?

Namibia


Vad ska du göra NU?

Sitta här

--
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Japp

Har du sett din bästa vän gråta?
Ja

Vilka vitaminer åt du när du va liten?

Ingen aning

Har du fått någon komplimang idag?
Japp

Har du varit med i en rättegång?

Japp

Är du polare med grannarna?

Nej

Vilka språk talar din mamma?

Svenska, engelska

Vilka länder har du bott i?
Sverige

Senaste piercingen?
Örat

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Häromdagen

Gay?
Halvt

Har du däckat/spytt för att du druckit?

Jodå

Har du täckt någons hus med toalettpapper?

Nej

Har du varit på stranden?
Inte iår

Har du haft en stalker?
Nej

Minns du din/dina musiklärares namn?
Japp

Hur bra är din syn?
Ganska dålig

Har du varit på ett party?
Yes

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

Skulle vilja, men skulle förmodligen inte våga

Har du varit utomlands?
Spanien, Skottland, Danmark, Oslo, Finland

Har du sett din bästa vän naken?

Jodå

Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
Har inte vart på ett bröllop än, men nästa vecka så!

Var är dina syskon just nu?
I köket

Vad var den senaste drömmen du minns?

Om mitt ex, billiga skor och Manson

Vilken tid gick du upp i morse?

Typ halv nio, nio

Vad ska du göra i helgen?
Träffa moster och Josse

Vem är den senaste kändisen du tog på?
Jadu? Jocke Berg?

Vad finns i din bakficka?

Nothing

Har du färglinser?

Inte längre

Vad gjorde du kl 2 inatt?
Sov

Vad är det första du gör på morgonen?

Röker och dricker juice

Vad ska du göra efter det här?
Nudlar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Persson - 3 januari 2013 21:00


  ..Egobild!    

<3

Av Sofie Persson - 3 januari 2013 17:21


  Jag och älskling på nyår      

Av Sofie Persson - 31 december 2012 12:37


  Jaha, då hade det här året gått. Jäklar vad fort det har gått förbi.. Men ett bra år måste jag ju säga att det vart. Det har vart svårigheter, tragedier och jobbiga stunder men mycket har vart bra också.  Hoppas att nästa år blir ett lika spä...

Av Sofie Persson - 20 december 2012 11:18


  Åh, snart är det jul! Det är synd att jag jobbar och inte kan vara med min familj då.. Men jag får fira jul dagen före istället!:) Har nästan köpt alla julklappar, ska köpa de sista idag är det tänkt. Känner mig rätt nöjd fast jag har en dålig ...

Av Sofie Persson - 17 december 2012 11:11


  Så var det måndag igen.. Har jobbat hela helgen, fick ett extrapass igår. Vilket är bra! Märks att man sovit dåligt dock..  Idag ska jag försöka hitta lite julklappar, en vecka kvar till jul och jag har inte ens köpt hälften av julklapparna. ...

Presentation


Sofie Persson heter jag, bor i Gävle och skriver om mitt liv. Gillar att skriva, fotografera och modella.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards