Sofie Persson

Alla inlägg den 4 april 2010

Av Sofie Persson - 4 april 2010 19:56

Hej!


Ursäkta för min dåliga uppdatering, men har vart sängliggandes hela dagen, i stort sett.

Bara vilat och vilat.

Och prövat min mixer som jag fick i julklapp av pappa. Har faktiskt inte användt den något, förmodligen för att den var menad att användas någon annanstans?

Men efter lite försök så fick vi den att fungera och gjorde milkshakes.

Mums!


Men nu blir det Bones och sen fortsätter jag väl att ligga i sängen.


Godnatt!



 

Av Sofie Persson - 4 april 2010 13:54

Hejhej!


Legat i sängen hela dagen so far. Inte direkt orkat med något mer.

Ringde till sjukhusrådgivningen och frågade om mina revben, dom sa bara att jag skulle vila och se om det blir bättre. Eftersom jag inte har feber och att hostan gått ner.

Får väl hoppas det blir bättre.

Håller ju på att bli smått tokig när jag inte tränat på två veckor, mer än två veckor är det tillochmed. Inte kul!


Men men. Idag blir det lugnt i alla fall.


Puss!

Presentation


Sofie Persson heter jag, bor i Gävle och skriver om mitt liv. Gillar att skriva, fotografera och modella.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards