Sofie Persson

Alla inlägg den 11 april 2010

Av Sofie Persson - 11 april 2010 20:53

Heej!



I stort sett bara vilat hela dagen. Gick och handlade en sväng, för att få lite luft och sol på mig.

Revbenet fortsätter att värka, alvedon och ipren hjälper inte särskilt mycket, men jag proppar i mig ändå. Eftersom det förmodligen blir värre om jag inte tar dom.

Ska boka en läkartid imorgon, och hoppas att någon har tid med mig i veckan!


Anyways..


Det blir väl en sväng på donken eller så med Josse innan det är läggdags.


Hörs imorgon, godnatt!



 

Av Sofie Persson - 11 april 2010 13:51
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sofie Persson - 11 april 2010 12:35


Godmorgon!



Igår var roligt. Johan och Jonas kom och hämtade mig, sen hämtade vi upp Josse och Malin och bar oss av till Kilafors.

Och det blev dans och tokigheter! Josse lyckades vricka foten, stackarn.

Vi var väl där till ett, halv två sen kom Johan och hämtade upp oss igen.

Jag och Josse åkte hem till mig, sen satt vi väl där en stund innan hon hittade skjuts hem.


Sen hittade jag G som i gemenskap på fyran som jag somnade till, haha.

Jag höll mig bra från att dricka också, bara en whiskey och cola + lite smakprover.

Men dansandet höll jag mig inte ifrån lika mycket;)


Men roligt var det!

Bilder kommer sen.



  Gårdagens

Presentation


Sofie Persson heter jag, bor i Gävle och skriver om mitt liv. Gillar att skriva, fotografera och modella.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards