Sofie Persson

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Sofie Persson - 14 april 2010 21:02

Hej!


Jag har vart och jobbat. Det var ganska enkelt.

Bara man kommer igång med det så är det nog inga problem.

Men gud vad slut jag blev, jag har vart helt död nu i ett par timmar.


Men roligt i alla fall!


Nu blir det Van Helsing och snart lite choklad som jag skickade iväg brorsan för att köpa, haha.


Hörs imorgon!

Av Sofie Persson - 14 april 2010 14:40

Hejsan!


Jag och Carro åkte till Alirs öga och släppte hundarna lite. Riktigt mysigt.

Vädret är ju så underbart nu!

Så nu fick hundarna springa av sig lite, även fast Tim inte verkar vara så trött..


Men men, det kanske kommer, haha.


Nu ska jag börja förbereda mig för jobbet - Äta, försöka få Tim tröttare, byta om, and so on.


 

Carro

  Lek och bus!   Full fart för Tim!   Mys!

Av Sofie Persson - 14 april 2010 12:59

Hej!


Har fått reda på att jag ska börja jobba ikväll! Woho!

Jag ska gå igenom lite grejjer och så med en kille.


Roligt!


Även fått reda på att jag nog ska jobba på Mousquet nästa fredag.


Så det verkar som att jag inte blir så fattig i sommar som jag trodde.

Wonderful!


Nu ska jag träffa Carro, hörs sen!


  Mousquet-09

Av Sofie Persson - 14 april 2010 10:30

Godmoorgon!



Nyss vaknat och vart ut med Tim i finvädret. Sköönt!

När jag kom in ville brorsan att jag skulle ringa in åt honom på Ringoling, haha.

Vi ringde men kom inte fram, som man aldrig gör, eller hur?


Idag blir det lite hundmys med Carro, och kanske en jobbprövning, who knows?

Presentation


Sofie Persson heter jag, bor i Gävle och skriver om mitt liv. Gillar att skriva, fotografera och modella.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards