Sofie Persson

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Sofie Persson - 15 april 2010 19:35

Hejsan!


Blivit ganska lugnt nu på eftermiddagen och kvällen. Förutom pluggningen.

Jag förstår inte varför matte är så svårt för mig nu, är boken svårare eller är det jag som har för mycket i huvudet?

Blir bara förbannad så fort jag börjar försöka räkna. Men jag sitter kvar, och löser allt jag kan. Och det är bra. Tur att det bara är två kapitel kvar..


Fått bekräftat att jag ska jobba nästa fredag också. Lite smått nervös, men det ska nog gå bra. Får mer betalt nu också, vilket är vääldigt bra!


Jag har funderat nu på hur jag ska kunna träna, eftersom jag inte kommer kunna jogga på ett bra tag. Och promenader räcker liksom inte riktigt heller..

Så jag funderar på att börja med yoga igen, det borde ju gå bra?

Har inte gjort det på ett tag, för att jag inte haft tid. Men det kanske är en bra ide att börja igen?


Ja, jag tror fan det.


 

Av Sofie Persson - 15 april 2010 14:11

Tillbaka!


Gick upp till sjukhuset, hjälpte en snäll gubbe in med rullstolen, anmälde mig och gick upp till väntrummet.

Självklart så är ju läkaren alltid sen, ca 20 min denna gång.

Fick en ung läkare jag aldrig haft förut, han var väl helt okej.

(Men jag saknar min gamla läkare)

Jag fick ta av mig lite kläder och han klämde lite på revbenen.

Han sa att det förmodligen var sprucket och att det inte behövdes göra något.

"Ät tre ipren om dagen", sen skulle det vara läkt om kanske 5-6 veckor.


Får väl vara så då.


Sen shoppade jag lite och gick hem.


Nu ska jag kolla om jag fått in mina matteuppgifter och börja på dom innan jag äter.


Hörs!


 

Av Sofie Persson - 15 april 2010 12:25

Hej



Nu är det snart dags för mig att börja gå till sjukhuset.. Får se om dom kan komma på vad som är fel på mitt revben.

(Hoppas för helvete att jag får en bra läkare)


Jag och Josse har vart ute med voffsarna, mysigt att bara komma ut en sväng.


Och för övrigt lite less på bloggplatsen, eftersom det inte går att ladda upp bilder.

Fixa det!

Jaja.

Hörs sen!

Av Sofie Persson - 15 april 2010 09:33

Godmorgon!



Fortfarande helt slut när jag vaknade, men brorsan var snäll och kom med kaffe.

Sen upp och ut med Tim, träffade på en liten voff också, alltid trevligt när man är ute.


Så idag blir det sjukhuset och pluggning, och lite shopping på Hemköp.

Sånt där vettigt.

Ska försöka göra något ovettigt också, haha.


Föresten, borde inte jag hört något om mitt USBminne än? Jag tycker det. Jag vill veta om allt är borta eller inte!


Men jag borde ju höra något idag eller imorgon, tycker jag..


Jaja..

Hörs sen.

Presentation


Sofie Persson heter jag, bor i Gävle och skriver om mitt liv. Gillar att skriva, fotografera och modella.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards