Sofie Persson

Alla inlägg den 17 april 2010

Av Sofie Persson - 17 april 2010 20:51

Godkväll!



Sitter och tar en folköl nu, för att liva upp huvudet lite. Det behövs ibland det med.

Jag insåg att det kanske är bra att städa ibland, jag hittade min nagelfil som jag tappade bort för flera veckor sedan. Den låg under mitt sängbord. Sen hittade jag en tröja jag letat i typ en vecka, den låg i köket. Haha.


Jag har också handlat två gånger idag, haha. Jag älskar att handla..

Först var jag ju tvungen att ha skräpmat och socker, och tops för den delen.

Sen ville jag ha öl, och sallad, och festis. Och minitomater, haha. Toapapper glömde jag självklart att köpa..


Men ikväll tror jag nog att jag ska träffa Josse och mysa och skvallra lite.

Av Sofie Persson - 17 april 2010 17:40

Hej!



Vart vääldigt trött idag, slocknade en sväng också, haha.

Sen blev jag superpigg och började storstäda mitt rum. Jag storstädar mitt rum väldigt sällan, jag brukar mest städa i köket av nån anledning, haha.


Har gjort lite business också, sålt en skiva och en bok till moster. Så då tjänade mamma en hundring, och jag. Brabra!


Nä, nu blir det tvn igen tror jag..

Av Sofie Persson - 17 april 2010 09:04
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Sofie Persson heter jag, bor i Gävle och skriver om mitt liv. Gillar att skriva, fotografera och modella.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards