Sofie Persson

Alla inlägg den 21 april 2010

Av Sofie Persson - 21 april 2010 20:26

Hej!


Nu är jag hemma från jobbet, tog inte så lång tid som jag trodde.

Och allt som jag trodde skulle gå åt helvete gick bra, haha. Som vanligt alltså.

Måste sluta vara så paranoid!


Nu har jag tagit en skön dusch och har en baguette i ugnen.

Så ikväll blir det vilning framför tvn.


Hörs imorgon!


Godnatt.

Av Sofie Persson - 21 april 2010 17:03

Hej!



Jag har tagit det väääldigt lugnt idag, vart så trött. Men pluggat har jag gjort!

Försöker skriva lite om maktmissbruk..


Åkte iväg med Josse och köpte mat åt henne, skönt att bara komma ut en liten sväng. Det behövdes, för att jag är lite nervös inför jobbet.


Men nu är det i alla fall dags att börja gå dit!

Hörs sen!


   

Av Sofie Persson - 21 april 2010 08:54

Godmorgon.



Igår blev jag helt störd på telefonen - Den vägrade skicka iväg sms.

Jag försökte, jag försökte och jag försökte. Men ingenting fungerade.


Men imorse, när jag upptäckte att den fortfarande inte fungerade, så plockade jag fram en extratelefon och satte i kortet i. Och nu fungerar den!

Var helt säker på att det var kortet det var fel på, men som tur var det inte det.


Idag ska jag nog försöka plugga lite, och senare blir det jobb.


Hörs sen.

Presentation


Sofie Persson heter jag, bor i Gävle och skriver om mitt liv. Gillar att skriva, fotografera och modella.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards