Sofie Persson

Alla inlägg den 23 april 2010

Av Sofie Persson - 23 april 2010 16:52


Nu drar jag iväg och umgås lite, sen blir det jobb!


Hörs imorgon!

Av Sofie Persson - 23 april 2010 12:53

Hej!


Har prövat blixten lite, och inställningarna, så jag vet vad jag håller på med ikväll;) Tim och brorsan fick vara kameraoffren.

Jag har lite problem med hur jag ska frakta allt, blixten får nämnligen inte plats i kameraväskan. Så det lutar åt att jag måste ta med en till väska(DRYGT).

Jag får väl frakta blixten i en till väska och sen ta på blixten när jag kommer dit och hänga in väskan i garderoben, och ha kameran framme hela tiden.

Får bara passa så att den inte får öl på sig, haha.


Sen har jag duschat, tvättat, diskat, bytt sängkläder och städat lite smått.

Och handlat. Duktig jag!


Prövat kläderna också, shortsen var lite för stora, men det gör inget. Allt annat passade perfekt! Awesome!



  Kameraoffren

Av Sofie Persson - 23 april 2010 10:16


Wie, fick mitt paket från HM nu! Trodde det skulle komma nästa vecka.


Ett vitt linne

Ett svart linne

Ett par svarta shorts

En cerise kofta


Awesome!


 

Av Sofie Persson - 23 april 2010 08:59

Godmorgon!



Nu är det helg igen, trevligt, trevligt. Så då blir det jobb ikväll, men också lite roligt.

Man umgås ju alltid när man jobbar där, för att man kan inte springa runt och fota nonstop i 2-2,5 timme.


Och imorgon så blir det en avskedsfest för Bobby och Newis imorgon, dom ska nämligen åka till Norge! Roligt, eller hur? Det skulle jag också vilja göra, men det fungerar inte just nu. Men i framtiden kanske?


Blir hundledigt i helgen i alla fall, pappsen kommer snart och hämtar Tim.

Det är bra för honom att vara därute, eftersom han trivs bäst där. Om han fick bestämma skulle nog hela familjen bo därute tillsammans med honom, haha.


Jaja, hörs sen.

Presentation


Sofie Persson heter jag, bor i Gävle och skriver om mitt liv. Gillar att skriva, fotografera och modella.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards