Sofie Persson

Alla inlägg den 27 april 2010

Av Sofie Persson - 27 april 2010 18:01

Hellu.


Var ut och åt frukost/lunch med Josse på Sibylla. Träffade på grabbarna där, så då umgicks vi lite med dom innan vi åkte. Trevligt, trevligt.

Sen hem och snabbpluggade lite, sen gick jag och mamma ner på stan en sväng.

Hämtade ut min lön(nästan hela i alla fall, suck), och det är bara krångel och krångel.

Så fruktansvärt jävla in i helvete drygt.

Men men..

Sen tog vi ut lite pengar och handlade lite. Träffade moster på affären, det var trevligt, henne ser man tyvärr inte så ofta.


Fick också höra att en av släktingarna ska gifta sig, roligt! Jag hoppas jag är bjuden, haha. Sist när en släkting gifte sig var jag nämnligen inte det.. Det var lite backstab, eftersom dom påstod att inga av barnen fick komma, bara de vuxna.

Saken var ju bara den att alla barn var bjudna och där, förutom jag och brorsan.

Snälla släktingar man har va?

Men som "förlåt" så fick jag faktiskt min farmors vigselring, vilket betydde jättemycket för mig. Så vi har väl "slutat fred" nu.


Nu har jag pluggat lite, och blivit lite galen eftersom alla frågor inte finns i boken.

Men fått det gjort i alla fall!


Nu kanske man ska vila en stund, eller vad säger ni?

Av Sofie Persson - 27 april 2010 13:07

Godmorgon



Igår åkte vi runt tolv, sen kom vi till Arlanda typ 2, halv tre. Yrade runt där en stund innan vi hittade en parkering som såg bra ut. Sen yrade vi runt i parkeringshuset en bra stund också, haha.

Och sen skulle vi försöka hitta in, och efter en stund lyckades vi med det också. Arlanda är ju skitstort, och Josse har aldrig vart där och jag har inte vart där på tio år eller så.

Så kollade vi vart planet skulle komma in, och då insåg vi att vi var på helt fel sida. Vi skulle till andra sidan Arlanda, haha. Så då vandrade vi genom hela Arlanda tills vi tillslut hittade. Så satt vi där i typ 40 min och väntade på dom, sen kom dom ut och då bar det hemmåt igen.


Jag var väl hemma vid halv 7 på morgonen, haha. Då var det bara att äta, ta ut linser och borsta tänderna. Sen somnade jag till The Voice;)


Presentation


Sofie Persson heter jag, bor i Gävle och skriver om mitt liv. Gillar att skriva, fotografera och modella.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards