Sofie Persson

Alla inlägg den 2 juli 2010

Av Sofie Persson - 2 juli 2010 18:23

Hej!


Suttit med bror och väntat på far ett tag, vi hade tänkt åkt och kolla på en bil med brorsan. Men tyvärr hade den blivit såld.

Så nu ska jag träffa Josse en sväng och sen iväg och umgås lite med en gammal kompis från högstadiet. Så det ska bli roligt!


Så.. Vi hörs imorgon!

Av Sofie Persson - 2 juli 2010 16:47

Hej!


Jag och mamma har vart nere på stan och kikat lite. Största tiden spenderades väl på Expert. Mamma köpte en videokamera och jag har köpt en blixt.

Köpte en lite mer avancerad än planerat.. Men det är bara bra, jag är jättenöjd!


Sen in på röda korset en sväng, där jag köpte en sjal till Tim, som självklart hade sönder den så fort han såg den;) Men det gör inget!


Och sen gick vi till Saga och tog två öl var, supermysigt!


Men nu är jag hemma igen, och bör nog äta något känner jag. Så vi hörs sen!


   

Av Sofie Persson - 2 juli 2010 12:07

Hellu!


På förmiddagen så har jag, Emil och Andre bara suttit ute på gården och solat oss och spelat lite kubb. Andre vann mot mig och Emil.. Haha.


Och hur mycket jag än smörjer in mig så bränner jag mig! Man tycker att 30 ska räcka, men jag börjar starkt fundera på att köpa 50 istället. Och sen börja äta massa morötter, för att det finns något i dom som tydligen ska vara bra.


Men men.


Nu ska jag käka lite och göra mig i ordning, sen blir det en sväng på stan med moder.


   

Av Sofie Persson - 2 juli 2010 08:55

Godmorgon!


Jag somnade till 6an, men nu är tvn på TV400. Hm..?


Jaja. Fick veta igår att jag inte har någon sovplats på Rockweekend. Eftersom ingen sagt någon så antog jag att jag hade det..

Jag har heller inte råd att köpa mig ett tält och sen betala campingavgiften på 300 kr (!). För två år sen var det 150, och då var det onödiga pengar eftersom man kunde gå in ändå.


So, what to do?


Om bror får körkort så kan han nog agera skjuts på fredagen, men inte på torsdagen.

Så då tänkte jag att jag kunde vara lugn på torsdagen och bara kolla på lite band och fråga om pappa kan hämta mig i tid. Och köra hårdare på fredagen.

Men det är inga bra band på torsdagen, haha.


De enda banden jag egentligen vill se är Twisted Sister och Deep Purple, men Deep Purple är på lördagen så dom missar jag ju då tyvärr. Eftersom jag ska på bröllop.


Ganska drygt det här! Hade vart bättre att veta om det i tid.

Men ja, kanske kan göra en deal med pappa på torsdagen, om jag åker hem i tid.

Får se, får se.

Presentation


Sofie Persson heter jag, bor i Gävle och skriver om mitt liv. Gillar att skriva, fotografera och modella.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards