Sofie Persson

Alla inlägg den 3 juli 2010

Av Sofie Persson - 3 juli 2010 18:24


Nu är det dags för fest!


Ha en underbar lördag!

Vi hörs imorgon!


 

Av Sofie Persson - 3 juli 2010 17:24

Heeej!


Jag tänker inte klaga på denna värme, trots att min kropp inte riktigt tål den. Men det är bara att sitta i skuggan och se glad ut det, för att jag älskar det!


Jag och mamma har suttit hemma mycket idag, men det finns ju ingen skugga mitt på dagen så vi var tvungen att gå iväg lite.

Vi gick ner på Saga med Sara och Andreas och tog en öl, och beställde sen hem lite sallad. Pizza uppskattas inte i den här värmen.

Sen blev det då lunchning hemma på gården med mamma, pappa, bror, Sara och Andreas.

Mysigt sörru!


Och sen följde jag med pappa och brorsan, som föresten har köpt bil(740), och köpte småpoler till Tim att bada i.


Sen så gick jag och mamma iväg till kvarnen och la oss i skuggan på gräset.

Och jag somnade såklart, haha. Öl+mat+värme-vatten är inte bra!


Men nu har jag tagit en kalldusch och hällt i mig vatten och börjar piggna på mig lite;)


  Underbart!

  Mamma, Saga   Sara och Andreas, Saga

Av Sofie Persson - 3 juli 2010 15:06


Lite mobilbilder från igår..


Nu ska vi nog gå och svalka oss lite i denna hetta!


Mami och jag tog ett par öl på Saga
   

Bea

Angelica 

  Bea, Robin   Natta, Angelica

Av Sofie Persson - 3 juli 2010 09:21

Godmorgon!


Igår gick jag iväg på en fest på Norrberget, huh, många gamla minnen där.

Jag gick på en fest som Angelicas kompis hade. Kände ingen där, förutom Angelica och Bea - Mina gamla högstadiekompisar, och Robin - En kille jag efterfestat med en gång.

Men det var helt okej. Det var roligt att träffa Angelica och Bea.

Jag tog det väldigt lugnt och tog en snålskjuts med en taxi vid tolvtiden och gick hem. Sen kollade jag på The Grudge med mamma tills jag slocknade, haha.


Bilder kommer väl sen - När jag får mobilsladden från brorsan. Mamma har ju köpt en minneskortläsare som även fungerar till mobiler. Men jag hittar inget minneskort någonstans, så det blev ju lite svårt.


Jaja, försöka vakna och börja dagen kanske?

Presentation


Sofie Persson heter jag, bor i Gävle och skriver om mitt liv. Gillar att skriva, fotografera och modella.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards