Sofie Persson

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Sofie Persson - 7 juli 2010 17:05


Nä, nu blir det jobb i ett par timmar!

Ska bli skönt att få röra på fläsket lite grann;)


  På jobbet för några veckor sedan. Lite sliten?

Av Sofie Persson - 7 juli 2010 15:46

Hellu!


Det blev en snabbfika med Jocke en sväng. Men dom skulle åka och bada, så det blev inge länge.

Tyvärr hann ju inte jag åka med, eftersom jag ska jobba om ett par timmar.


Åh, blir så less på telefonen också. När jag försöker lägga in bilderna på datorn så finns dom helt enkelt inte. Och sen när jag försöka radera gamla bilder så finns dom kvar när jag försöka lägga in. Mysko.

Men jag lyckades få in EN ny bild iallafall, haha. Har satt in ett minneskort nu, så det kanske fungerar bättre då.


Jag ska väl packa lite mer inför imorgon också. Svårt att packa bra, men jag brukar lyckas ganska bra, haha.


 

Av Sofie Persson - 7 juli 2010 13:43

Hej!


Gick ner och handlade lite i värmen. Åh, vad skönt det är ute idag!

Sen tog jag mig faktiskt tid att LAGA mat idag. Jag brukar annars äta ute eller köpa micromat.

Så jag kokade lite potatis och stekte dom lite, och stekte lite grönsaksbiffar.

Härligt!


Sen åkte jag och handlade lite med brorsan och Andre. Jag köpte en mascara, som jag nyss upptäckte var brun, haha. Men, vad gör det? Den var ju inte direkt dyr..

Åkte runt en sväng med dom också och hade det trevligt.


Nu ska jag nog ta en fika med Jocke.

Hörs!


  Jag KAN laga mat

Av Sofie Persson - 7 juli 2010 09:49

Godmorgon!


Precis vaknat*gäsp*

Igårkväll så tog vi en sväng med bilarna  och åkte runt lite i våran lilla stad.

Trevligt var det!


Idag så ska jag väl mest förbereda för Rockweekend imorgon och jobba lite.

Så det blir ingen utgång ikväll!


Annars får man väl se vad som händer.. Hemma hos Josses mamma är det 60års fest(Hennes mammas karl 40, Josse 20), men jag vet inte hur jag tar mig dit eller hur jag tar mig hem. Det krockar lite med jobbet också. Men får se, Emil kanske åker runt lite ikväll och har lust att åka dit en sväng.


Sånt som märks!

Presentation


Sofie Persson heter jag, bor i Gävle och skriver om mitt liv. Gillar att skriva, fotografera och modella.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards