Sofie Persson

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Sofie Persson - 11 juli 2010 18:21

Hej!


Igår åkte vi först till mormor, och sen till kyrkan för att se bröllopet. 

Det var jättefint! Jag har ju aldrig vart på ett bröllop förut, men det var roligt.


Sen åkte jag och brorsan hem en sväng, jag blev lite orolig över att jag glömt locktången på, men det hade jag inte. Som tur var.

Så då åkte vi tillbaka.

Festen skulle hållas en bit bort, så dom hade hyrt in en buss. Fast jag och bror åkte bil efter bussen istället;)


Festen var rolig också. Träffa en massa släktingar, äta god mat och dricka öl. Det är väl härligt det?

Jag är verkligen glad över att jag var bjuden, släkten betyder mycket för mig. Men tyvärr har man ju inte alltid vart välkommen överallt..

Så därför betydde det här mycket!


Det som är så härligt är att brudparet vart tillsammans i så många år och har barn tillsammans, och man ser att det verkligen är kärlek.


Bussen gick hem vid halv två, sen var det bara hem och sova. Haha.


Jag, Sara och Emil hos mormor

   

Emil och jag utanför kyrkan

  Brudparet   Den snygga bilen

:)

   

Tårtan

  Andreas, Sara, jag och Emil

Presentation


Sofie Persson heter jag, bor i Gävle och skriver om mitt liv. Gillar att skriva, fotografera och modella.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards