Sofie Persson

Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Sofie Persson - 13 juli 2010 16:51

Hej!


Så det blev lite shopping idag. Köpte presenter till Josse, men jag tänker inte säga vad;)

Och sen köpte jag lite åt mig själv också; ett linne och två ramar.

Ramar behöver jag mycket av, men jag hittade bara två som jag gillade idag.


Sen hem med allt och ut med Tim en sväng, och sen gick vi ner och tog en fika.

Där var som vanligt Jockes kompisar, alltid lika roliga:) Och även en gammal festivalkompis till mig. Trevligt, trevligt!


Nu ska jag nog ta det lugnt en sväng, så får vi se vad som händer sen!


   

Av Sofie Persson - 13 juli 2010 13:59

Hej!


Det är varmt! Oja!

På förmiddagen har jag bara vart hemma. Lekt och tränat lite med Tim ute, men det blev för varmt. Så det blev inte långvarigt.


Och nu sitter jag och väntar på Jocke, han ska nämligen följa med mig och shoppa lite presenter. Försökte sitta ute och vänta, men att sitta still och stekas blev liite för varmt.


Jaja..


 

Av Sofie Persson - 13 juli 2010 10:04

Godmorgon..


Ush, vad trött jag är. Jag vaknade vid halv 6 av någon anledning och kunde inte somna om på ett bra tag. Det är konstigt, för nu i ett par veckor har jag börjat vakna vid den tiden, 5någonting.


Igår träffade jag Angelica, och det var så otroligt skönt. Vi hade så mycket att ta igen från alla dessa år. Så vi bara satt och pratade och tiden rann iväg.

Underbart!


Hm, jag har börjat drömma skumma drömmar också.. Om ormar!

Jag drömmer att jag är RÄDD för dom och verkligen får panik av dom. Och hatar dom för den delen. I en dröm så sa jag faktiskt "Hugg huvudena av dom!".

Saken är den att jag inte alls är rädd för ormar, tvärtom så älskar jag dom! Om jag ser en orm ute så springer jag inte iväg och blir rädd utan stannar och tittar på den en bra stund, oavsett om det är en huggorm eller en snok.

Den första ormen jag höll i var en tigerpyton och jag var 7, 8 år..

Jag är en reptilmänniska helt enkelt!


Nä, men jag tycker bara det är konstigt. Jag brukar drömma om mig som jag är, inte som någon annan.



 

Presentation


Sofie Persson heter jag, bor i Gävle och skriver om mitt liv. Gillar att skriva, fotografera och modella.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards