Sofie Persson

Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Sofie Persson - 14 juli 2010 15:37

Hej!


Jag blir så less på min lilla hund ibland, i alla fall när han smiter..

Han lyckades krångla sig ur selen, hur han nu lyckades med det. Och jag vet inte hur man gör för att få honom att lyssna när han är lös. Han bara står och skäller och nafsar på mig, vilket iofs är bättre än att han springer iväg, men ja.


Saken är ju den att vi tränade honom att vara lös från första början när vi fick hem honom. Innan han ens kunde gå i koppel så hade jag honom lös. Det gick superbra! Men sen sa det PANG och han började med sina skällningar.

Jag vet inte vad som hände.


Men det är bara att fortsätta kampen!


Annars har vi bara vart hemma. Pappa fyllde poolen så Tim kan svalka sig, så det är bra. Hoppas bara inte hyresvärdarna får för sig att hälla ut allt och flytta på den..


   

Av Sofie Persson - 14 juli 2010 10:48


Fick hem ett paket igårkväll också! Från HM, as usual.

Det var tre linnen, ett vitt, ett svart och ett gråblått. Linnen är alltid bra att ha, helst jättemånga.

Ett par solglasögon, fulsnygga som jag inte kunde låta bli.

Och en eyeliner, bara för att jag behöver en och tänkte att jag lika gärna kunde pröva HMs.


     

Av Sofie Persson - 14 juli 2010 09:42

Godmorgon*Gääsp*


Jag låg och snoozade så skönt, men så ringer telefonen. Det var från mitt jobb, och självklart blev jag direkt paranoid om att jag gjort något fel, haha.

Men han ville att jag skulle leta folk till ett jobb. Dom skulle hitta 20pers innan måndag. Och då tänker man att det är många som är arbetslösa och som vill ha jobb.

Men ju mer jag började tänka på det så är det inte så fruktansvärt många i min omkrets som är arbetslösa, många gör något just nu eller kommer börja snart.


Och de som är arbetslösa har redan jobbat på det här stället, och vill helst inte tillbaka.. Så det här kommer inte bli så jävla lätt, haha.


Presentation


Sofie Persson heter jag, bor i Gävle och skriver om mitt liv. Gillar att skriva, fotografera och modella.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards