Sofie Persson

Alla inlägg den 18 juli 2010

Av Sofie Persson - 18 juli 2010 22:19


Tog lite bilder hos Josse i fredags:)




Kråkan;)

   





Mimmi

 




Breeze

   


Godnatt

Av Sofie Persson - 18 juli 2010 13:10


Fick hem ett paket idag, från Smink.nu

Jag har tänkt beställa därifrån jättelänge, och nu så råkade jag behöva en mascara. Så då tänkte jag att jag lika gärna kan pröva.

Så då beställde jag en mascara, ett läppglans, små borstar och en vit kajalpenna.

För samma pris som jag skulle behövt betala för en mascara här i stan. Det är väl kanske inte superbra saker, men jag tror absolut att det är värt pengarna!


 

Av Sofie Persson - 18 juli 2010 12:13


Här kommer lite mer bilder från Josses 20års fest!


  Emma och Mami   Emil och Andre;)   Papi

Grabbarna körde hårt dom;)

   

Jag och Josse:)<3

Kusin och pappa+folk

   

Josse och brorsan

  Robin och Josse+folk   Kenneth, New guy och jag   Urban och pappa var vakter;)

Brorsan, Micke, Andre och Basse

   

Som sagt;)

Moi

   

Kenneth

Folket

   

Josse och Marina

 

Josse öppnar presenter

 

Brorsan;)

Av Sofie Persson - 18 juli 2010 11:37

Hejhej!


Så igår följde jag med Josse ut till Mohed på Vingar & Krom. Åkte Buick med hennes far och company ut, sen satt vi och drack lite och pratade med folk en stund.

Sen gick vi dit och drack mer och träffade folk.


Betalade in oss och dansade en sväng. Josse blev kär och friade till honom, haha.

En söt liten kille på max 8 år, haha. Han var så söt!


Men det blev ganska lugnt för min del, jag var så trött. Men som vanligt så hade jag superroligt!

Blev tyvärr inga bilder, men jag ska lägga ut lite fler från fredagen om en stund i alla fall.

Presentation


Sofie Persson heter jag, bor i Gävle och skriver om mitt liv. Gillar att skriva, fotografera och modella.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards