Sofie Persson

Alla inlägg den 19 juli 2010

Av Sofie Persson - 19 juli 2010 22:33

Hejhej!


Idag när vi var och handlade så stod jag och brorsan och kollade på filmer, och då såg jag ju Alice i Underlandet och tyckte att vi var tvungen att köpa den.

Jag hade ju inte sett den än, missade den när den gick på bio. Men jag älskar Tim Burton och måste alltid se hans filmer, för att dom helt enkelt är så jävla bra.


Och det var den här också! Precis som man förväntar sig;)


Men förutom att ligga och kolla på film så kom Bettan och Urban förbi, brudparet, med deras barn. Så det blev lite fika med dom och så. Och varje gång jag träffar barnen deras så blir jag så förvånad över hur stor dom blivit. Jag kommer ihåg när Alfons var en liten bebis och när Maja brukade älska mina nalle puh tröjor, haha.


Men nu är jag ganska trött (och mätt efter allt fika), så nu ska jag nog göra mig sängredo.

Godnatt!



 

Av Sofie Persson - 19 juli 2010 14:55

Hellu!


Det blev lite lunch med Josse. Vårrullar, mums!


Annars har jag vart hemma med min käre lille hund.


Prövade sminket från smink.nu också. Och det fungerar väldigt bra för det billiga priset!

Faktiskt!

Så det kan jag rekommendera till er som är lite halvsnål som mig.


Jaja, vila lite kanske?


 

Av Sofie Persson - 19 juli 2010 11:02

Godmorgon!


Måndag igen då, veckorna går fort!

Hunnit med en dusch och lite skrivande.


Idag blir det nog lugnt, skulle jag tro. Blir väl lite lunchning med Josse och lite Tim-tid. Sen får vi se vart dagen tar oss!



  -08

Presentation


Sofie Persson heter jag, bor i Gävle och skriver om mitt liv. Gillar att skriva, fotografera och modella.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards