Sofie Persson

Alla inlägg den 20 juli 2010

Av Sofie Persson - 20 juli 2010 22:55

Hej!


Det blev en lugn dag hemma, förutom att Tim smet. Igen.

Ush, det här är inte roligt! Jag måste försöka få min hund att bli mer uppfostrad. Han blir ju bättre och bättre när han är inne och kopplad, men inte när han är lös.

Ska nog ringa till en kille som är känd i stan för att vara väldigt bra, men sträng.

Så då är frågan om han är sträng på ett bra sätt eller på ett dåligt.


Jaja. Sen på kvällen så träffade jag Angelica och tog en glass med henne. Sen åkte jag, hon och Josse ut till Stenö och kollade lite. Och sen in till stan för en donktur och lite bilåkning.


Mysigt!


Men jag har ont i nacken/ryggen som en idiot. Vet inte vad som hänt, men jag kan inte röra mig åt vänster, haha.


Men ja, nu är det sovdags!


 

Av Sofie Persson - 20 juli 2010 13:11

Hej!


Ajaj, fick precis ett stort jävla hundben på lilltån. Aj!


Har precis kommit hem från stallet med Josse. Blev inge ridning idag, bara lite lek.

Annars har jag bara vart hemma på förmiddagen med Tim. Han fick vara lite modell idag, haha.


Men nu ska jag nog käka lite mat tror jag. Hörs!



 

Presentation


Sofie Persson heter jag, bor i Gävle och skriver om mitt liv. Gillar att skriva, fotografera och modella.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards