Sofie Persson

Alla inlägg den 21 juli 2010

Av Sofie Persson - 21 juli 2010 14:19

Hej!


Gick och träffade Carro och tog en fika. Sen åkte vi och bytte bil och sen ut till hennes mor och far för att titta på deras kattungar. Dom får kattungar titt som tätt och är alltid lika söta!


Det är så synd att jag inte kan ha katt. Jag är ju en kattmänniska också och vi hade katter hela tiden tills Salem, våran senaste, dog för två år sedan. Men för det första så vet jag inte hur Tim kommer bete sig, jag har svårt att tro att han skulle skada en katt, men han blir lite för mycket och katter brukar inte gilla det.

Och sen vill jag inte ha katt i stan, då skulle den vara tvungen att vara inne för att jag tänker inte släppa ut en katt i stan med all trafik och sånt. Och jag tycker att alla katter ska ha en chans att få vara ute. Katter är inte innedjur, enligt mig.


Sen satt vi och pratade lite med hennes mamma och Micke innan hon skjutsade hem mig. Sen kom papi och hämtade Tim, då följde jag med honom och köpte nå byggsaker han skulle ha och sen släppte han av mig på affären.

Och nu är jag hemma igen!

Så nu ska jag göra lite mat tror jag!



  Min mobilkamera är inte den bästa..  

Av Sofie Persson - 21 juli 2010 09:24

Godmorgon!


Ush, inte sovit så bra i natt. Haft så ont i axeln, och när jag vill vända mig till min naturliga "sovpose" så ska det ju självklart göra jätteont.

Vaknade alldeles för tidigt också, men men.


Tagit en alvedon nu som verkar hjälpa lite, får ta några till innan kvällningen så jag klarar av att jobba!


Men nu ska jag ner på stan och ta en fika med Carro. Hörs sen!



 

Presentation


Sofie Persson heter jag, bor i Gävle och skriver om mitt liv. Gillar att skriva, fotografera och modella.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards