Sofie Persson

Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Sofie Persson - 22 juli 2010 19:29

Hejhej!


Började dagen med att kliva upp tidigt och fixa lite saker jag skulle gjort för länge sedan. Skönt att ha det gjort. Sen följde jag med Josse och städade lite från i fredags, det vart inte riktigt städat så vi var tvungen att snygga till lite;)


Sen hem en sväng och sen blev det en lunch på Sibylla med Josse. Och sen tog vi en sväng på stan och kollade lite kläder.

Sen åkte jag hem och la mig och vilade, och dog en sväng. Helt jävla slut.

Vaknade, försökte bli pigg genom att ta en dusch, fungerade inte! Så då var det bara att slockna igen. Men nu är jag vaken!


Så nu ska jag vänta in min hund, och sen blir det lite bilåkning med Josse.



  Från i lördags

Av Sofie Persson - 22 juli 2010 08:56

Godmorgon!


Igår jobbade jag arslet av mig i denna värme. Tänk hur varmt det kan bli i en verkstad?

Sen så duschade jag och sånt och begav mig till Kenneth. Och spenderade sedan kvällen med han, Nordvall, Elli och Jonas. Massa politiksnack blev det, det blir alltid en rolig debatt;)

Sen kom Josse dit en sväng och sen skjutsade hon hem mig och de andra gick på krogen. Krogen kändes inge rolig för mig, ush.


Men bra onsdag i alla fall!



 

Presentation


Sofie Persson heter jag, bor i Gävle och skriver om mitt liv. Gillar att skriva, fotografera och modella.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards