Sofie Persson

Alla inlägg den 26 juli 2010

Av Sofie Persson - 26 juli 2010 22:02

Hej!


Det blev film och pizza hos Kenneth nu på kvällningen.

Vi tittade på The fourth kind. Den var riktigt bra faktiskt!

Läskig och värd att se! Men sen om man tror på det eller inte är en annan sak.

Själv vet jag inte, men intressant i alla fall!


Sen satt vi bara och pratade i någon timme om allt och inget.

Mysigt!


Men nu ska jag lägga mig!

Godnatt!



 

Av Sofie Persson - 26 juli 2010 16:41

Hej!


När jag ibland har väldigt, väldigt tråkigt så går jag in på google och tittar på konstiga(och väldigt roliga) saker folk googlar på. Det tycker jag är jätteroligt!

Så skrev jag in "How to" och då kom "How to destroy angels" upp. Och då lockade det mig av någon anledning. Också ser jag då att det är ett band, med Trent Reznor. Och eftersom Nine Inch Nails är det bästa bandet i världen(Ja, det är det) och Trent Reznor är ett geni enligt mig så måste jag ju kolla in det.

Sitter och lyssnar nu och det är bra!



 


Och sen är jag förövrigt ganska förvirrad just nu tror jag. Jag var helt säker på att jag lämnat in en bok som skulle in förra veckan.

Jag VET att jag var där, och det var jag också. Men lik förbannat så låg boken hemma när jag städade idag.

Vafan, tänkte jag. Då måste jag ju ha lämnat in en annan bok!

Och ja, det hade jag. Jag hade lämnat in en bok som jag ägde med samma författare. Smart? Njäe.

Så då var det bara att springa ner och byta. Jag slapp betala någon avgift trots att boken var några dagar försenad också, haha.

Av Sofie Persson - 26 juli 2010 13:55

Hejhej!


Måndag igen då!

Tränade lite på förmiddagen, men det var inge roligt. Funderar på att joina ett gym till hösten, har kollat runt lite och det finns i alla fall ett som har ganska bra priser. Men jag tror att jag får dra med mig någon och testa en omgång först, och se om det är något bra. Och sen är det bara att få med sig någon som vill börja träna:)


Sen blev det en dusch och lite handling. Och sen en donklunch med Josse.

Och nu tror jag faktiskt att jag ska städa lite!


Hörs sen!



 

Presentation


Sofie Persson heter jag, bor i Gävle och skriver om mitt liv. Gillar att skriva, fotografera och modella.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards