Sofie Persson

Alla inlägg den 30 juli 2010

Av Sofie Persson - 30 juli 2010 17:32

Hejhej!


Åkte och handlade med Josse och Emil, sen kom jag på att jag hade gett bud på tradera som slutade igår. Och att om jag vunnit den så skulle jag bli tvungen att springa på banken idag, annars skulle jag bli tvungen att leta upp något i Rättvik. Och det skulle blivit lite jobbigt.


Så vi handlade klart och sen skyndade jag mig upp till datorn för att kolla. Och ja, jag hade vunnit. Så då var det bara att skriva ner alla siffror och skynda sig ner på banken. Jag var så stressad att jag råkade hälla i 4 kr för mycket, haha. Men jag betalade 3 kr+ frakt, så det var inte direkt någon fara..


Sen ut till pappa för att hämta alkoholen för imorgon + en pressening. Sen hämta Andre och sen hem och äta.

Och sen ner på Alen för att köpa det jag glömde köpa förut, haha.


Och SEN kunde man slappna av en stund. Så då tog jag en öl, jag hade 2 extra kvar.

Så nu ska jag fortsätta på min andra och bara ta det lugnt!





 

Garpes vänner, -09

Av Sofie Persson - 30 juli 2010 10:46

Hej!


Har inte fått mycket sömn inatt. Somnade väl runt.. 4 kanske?

Sen tvingade jag upp mig själv vid 8, så kanske jag kan sova inatt.

Jag har fått svårare att somna nuförtiden. Jag hoppas jag inte börjar få sömnproblem igen! Det är bland det värsta som finns. Jag fungerar absolut inte utan en bra sömn.


Jaja, vaknat, duschat, packat, vart ut med Tim. Nu är nästan allt klar för imorgon, måste bara handla lite och packa ner det sista.

Ska bli så roligt! Är bara orolig över att inte komma hem i tid på onsdag, eftersom jag ska jobba. Men det löser sig säkert! Bara jag som oroar mig och vill kontrollera allt i onödan, haha.


Men ja, ska bli otroligt skönt att komma bort från stan en stund med grabbarna och Josse  



 

-08

Modell: Emil

Presentation


Sofie Persson heter jag, bor i Gävle och skriver om mitt liv. Gillar att skriva, fotografera och modella.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards