Sofie Persson

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Sofie Persson - 4 maj 2011 19:01


Hej!


Vart väldigt lugnt idag faktiskt. Åkte ut till en av mammas nyblivna kompisar och hälsade på. Väldigt trevliga människor! Alltid roligt att lära känna nya folk.

En av dom ska nog följa med oss på bio ikväll. Ska se Red Riding Hood. En film jag velat sett ett tag, skulle dock också vilja se Let me in. Men det verkar inte gå längre? Jaja, får köpa den på DVD sen annars. För den måste jag se!


Annars blir det väl rätt lugnt här, ska väl ner och handla lite bara.



 

Av Sofie Persson - 4 maj 2011 10:18


Hej!


Igårkväll gick vi faktiskt och kollade på stand-up. Det är en bar runt hörnet som har varje tisdag, med gratis inträde. Maffia Comedy hette det.

Väldigt roligt! Har alltid velat gå och titta på sånt faktiskt.

Men på slutet blev det lite jobbigt, det var i slutet och både jag och mamma behövde gå på toa. Men vi kände på oss att om vi gick iväg skulle komikern förmodligen säga något till oss. Men vi tänkte att vi chansar, och såklart säger han något. "Were're you bitches going?", ungefär. Alla stirrar på en. Lite halvjobbigt, men det gick bra. Ganska roligt ändå, haha.


Får väl se vad som händer idag. Vädret är fortfarande tråkigt, men det går ändå!



 

Presentation


Sofie Persson heter jag, bor i Gävle och skriver om mitt liv. Gillar att skriva, fotografera och modella.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards