Sofie Persson

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Sofie Persson - 11 maj 2011 16:57


Hejhej!


Faktiskt vart ganska lugnt idag. Packat lite och handlat lite. Upptäckte att man tydligen inte får ta med sig "mindreåriga" på bolaget. Brorsan brukar göra mig sällskap, roligare att slippa handla själv, men idag så var han tvungen att visa leg när jag stod och betalade. Varför, liksom? Om han inte försöker handla något, eller bära något så gör det väl ingenting?

Jag har ju alltid följt med in ända fram tills jag fyllde 20, vare sig det var med mamma, pappa eller någon kompis.


Tråkigt att han ska behöva sitta utanför när jag handlar! Men ja, han lär väl få göra det i fortsättningen.


Jaja, jag ska väl fara ut till Josse snart och umgås lite med henne. Skall bli trevligt:)




  Tim igår

Av Sofie Persson - 11 maj 2011 08:58


Godmorgon!


Igår så blev det lite familjestunder, förutom med pappa, eftersom han tyvärr jobbar. Men han hinner jag träffa när han är ledig:)

Jag, mamma, brorsan och Hedan gick ner på Saga och käkade sallad och tog någon öl. Det är ju perfekt solläge där! Sen hem en sväng och sa hejdå till försäljarna som var där, sen gick jag, mamma och bror ner på O'learys och tog en till öl. Riktigt mysigt och brorsan hade flyt på spelmaskinerna och vann en massa pengar.


Sen bara hem och sova tidigt, vilket också var väldigt skönt.


Ska väl ta en dusch snart och sen försöka packa lite, tänkte ja!


  mys!

Presentation


Sofie Persson heter jag, bor i Gävle och skriver om mitt liv. Gillar att skriva, fotografera och modella.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards