Sofie Persson

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Sofie Persson - 13 maj 2011 16:05


Hejhej!


Denna dag har spenderats med Jocke. Blivit lite fotande, lite ärenden och lite Sibylla-käk.

Så blir det väl rätt lugnt ikväll, med lite film och sånt. Lite fredagsmys sådär.


Skall bli mysigt!

Hoppas alla får en bra fredag!


 

Av Sofie Persson - 13 maj 2011 09:02


Godmorgon!


Ursäkta för mitt ickebloggande igår, glömde faktiskt bort det. Trodde att jag hade bloggat på båda bloggarna, fast jag bara gjort det på fotobloggen. Sorry!


Gjorde inte så mycket igår, packade lite och umgicks med brodern mest. Som föresten snart kanske flyttar, den ni;) Snart är det bara lilla pappa kvar här, för att jag tror faktiskt inte att han har lust att flytta. Men det gör inget, åka och hälsa på kan man alltid göra:)


Idag ska då bli en "Jocke-dag", eftersom han kom hem igårkväll och är här några dagar. Så vi får se vad vi hittar på! Men lite foto blir det nog;)


Nu ska jag uppdatera fotobloggen, så jag inte glömmer bort det.



 

Presentation


Sofie Persson heter jag, bor i Gävle och skriver om mitt liv. Gillar att skriva, fotografera och modella.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards