Sofie Persson

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Sofie Persson - 24 maj 2011 15:54


Hej!


Herregud vad min "Söderhamnsdator" är seg. Tagit mig en timme att: Ladda bilder från kameran, kolla, radera vissa och rotera vissa bilder, uppdatera Spotify, öppna internet och ladda upp två bilder här på bloggen. Haha.

Var nog mest spotify-updaten som tog tid, men jag gillar den! Den har tagit alla mina låtar från datorn och lagt in det i spotify. Det gillas starkt eftersom jag har många låtar som inte finns på spotify.


Förutom det så har jag mest spenderat tid med min kära familj idag. Packat ihop lite, åkt ut till pappa, handlat, hämtat bananlådor, ja ungefär. Druckit någon öl också. Ska nog ta någon till tror jag.


Brorsan kommer väl in något mer sen, och sen kommer nog Angelica också:)


Nu ska jag ladda upp en massa på fotobloggen.


    Jag idag

Av Sofie Persson - 24 maj 2011 07:33


Godmorgon!


Tagit mig upp och fått i mig kaffe, som redan fanns färdigt. Härligt!

Åka hem idag då, i några dagar. Packa ihop lite i lägenheten, träffa lite folk och kanske övningsköra lite? Ja, blir nog så.


Åker nog tillbaka på torsdagkväll, eller tidigt på fredagen.


Jaja, ska börja göra mig klar. Puss!


  Glöm inte fotobloggen: http://sofieperssonphoto.bloggplatsen.se/

Presentation


Sofie Persson heter jag, bor i Gävle och skriver om mitt liv. Gillar att skriva, fotografera och modella.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards