Sofie Persson

Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Sofie Persson - 26 maj 2011 08:21


Godmorgon!


Hade inte riktigt tid att blogga igår, sorry.

Började dagen med att följa med Josse på besiktning, som också gick bra. Sen följde jag med henne och handlade lite, och sen på en promenad. Mys!


Sen hem, handla lite med mami och bror och sen släppa av mamma vid tåget.

Efter det blev det en Sibylla sväng med bror, Josse och Sophie. Sen låg jag och brorsan halvdöd i några timmar.. Haha. Sibyllamat brukar inte vara SÅ mättsamt.


Angelica kom hit, så tog vi med oss Timsen ner på stan en sväng. Första gången på väldigt länge han faktiskt kunde gå normalt nere på stan, största delen av tiden. Han hörde även en liten smäll, men blev bara lite rädd och sen gick det över. Man blir ju riktigt stolt!

Pappa slutade, så då följde bror och Angelica med mig och övningskörde en sväng. Volvokörning blir det "tyvärr" hädanefter, föredrar ju mercan eller audin. Men det fungerar det också!


Och till sist så följde jag med Angelica hem och spenderade kvällen och natten där. Så jag kom hem för en timme sen ungefär.

Idag ska jag väl städa upp lite här, hjälpa bror lite och sen åka tillbaka ikväll.

Håller tummarna för att jag slipper ersättningsbuss!


  Idag

Presentation


Sofie Persson heter jag, bor i Gävle och skriver om mitt liv. Gillar att skriva, fotografera och modella.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards