Sofie Persson

Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Sofie Persson - 27 maj 2011 19:17


Hejhej!


Gick och mötte upp Valle på förmiddagen, i regnet. Fikade lite med honom en sväng innan han skulle med tåget.

Sen hem en snabbis, sen mot affären och handla lite.


Lagade lite lunch, tog det lugnt en sväng. Sara kom hem. Tog det lugnt, sen gick vi och hämtade hem en varsin falafelrulle. Mums!


Och resten av kvällen blir det nog bara till att mysa i soffan. Skönt!


   

Av Sofie Persson - 27 maj 2011 08:27


Godmorgon!


Igår blev det väldigt lugnt. Handlade lite och lånade en bok på bibblan. Har fått för mig att jag ska läsa Den gudomliga komedin. Så då lär jag väl göra det då!

Efter det hjälpte jag bror att söka lite jobb.


Spenderade lite tid med Timsen, fast vi låg bara och halvsov hela tiden. Var så jävla trött!


Sen kom jag tillbaka vid nio, så somnade jag på soffan, haha.

Ush, så verkligen försöka sova ut i helgen. Inte sovit jättebra den senaste tiden.


Jaja, dricka upp kaffe och sen in i duschen!


  Randombild i brist på annat

Presentation


Sofie Persson heter jag, bor i Gävle och skriver om mitt liv. Gillar att skriva, fotografera och modella.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards