Sofie Persson

Alla inlägg under maj 2011

Sol

Av Sofie Persson - 10 maj 2011 14:25


Hejhej!


Tillbringat större delen av dagen i solen. Åkte ut till Stenö en sväng och sen har vi bara suttit på gården. Underbart!

Får se om vi åker iväg någon mer sväng. Kanske ut och ta en öl sen? Jo, kan hända!


Glöm inte fotobloggen: http://sofieperssonphoto.bloggplatsen.se/


 

Mamma och Tim 

Av Sofie Persson - 10 maj 2011 09:22


Godmorgon!


Blev mycket att göra igår, på förmiddagen tänkte jag på så mycket och försökte göra en massa saker samtidigt att jag stressade upp mig helt. Men sen lugnade jag ner mig.

Fixade lite småsaker, ringde något viktigt samtal. Och sen så var resten av dagen trevlig. Träffade brorsan lite, och Angelica. Sen på kvällen så hade vi besök fram tills halv tolv, så det var trevligt att sitta och prata lite.


Idag då? Väldigt soligt är det! Så vi ska väl försöka hitta på något, jag, mamma och bror. Eftersom mamma snart åker tillbaka till Sthlm.




  igår

Av Sofie Persson - 9 maj 2011 11:32



Så, gjort mig en fotoblogg. Kolla in! http://sofieperssonphoto.bloggplatsen.se/


 

Av Sofie Persson - 9 maj 2011 07:34


Godmorgon!


Igår så följde jag med Carro när hon tatuerade sig, hon fyllde i alla hon hade + att hon gjorde en ny. Så vi blev där några timmar, haha. Sen så följde jag med henne hem och hon bjöd på någon Irish och någon öl. Sen blev det en tidig kväll. Bra avslut på veckan, tycker jag!


Men nu är det ny vecka och saker ska göras och fixas. Funderar på att göra en fotoblogg idag. Ha en till blogg där man bara fokuserar på foto liksom. För att personligen så älskar jag fotobloggar, förutom skvallerbloggar och mina vänners bloggar så läser jag fotobloggar enbart.

Kommer fortfarande ha den här kvar och självklart lägga upp foton här, men ALLA "artsyfoton" kommer att hamna där.

Tror det kan bli bra. Ska fixa det efter en dusch, så länkar jag sen.



  Gammal bild, brist på annat

Av Sofie Persson - 8 maj 2011 07:15


Godmorgon!


Uppe i tid idag. Ska få skjuts hem och det blev lite tidigt. Men det är skönt att slippa buss faktiskt, bil är ju alltid bättre.


Så då kommer man hem i tid också, kan ju vara skönt. Har ju som sagt lite grejer att fixa hemma.

Men nu ska jag packa ihop mig, hörs sen!


Jag, igår 

Av Sofie Persson - 7 maj 2011 18:00

Hej!


Åkte ut till Djurgården, och hamnade mitt i en Idol-audition. Ganska roligt faktiskt, träffade lite folk som jag tror hade gått vidare. Det var rätt underhållande att bara sitta och titta på alla människor.


Sen for vi tillbaka till staden och tog någon öl på en uteservering. Sen så blev det en mys-stund i en park också. Det har vart så underbart väder!

Men ikväll blir det lugnt. Ska packa ihop oss och sen bara mysa över en film, eftersom vi åker imorgon.



  Var tvungen att fota lite Kollar in idol-folket    Parkmys   moi

Av Sofie Persson - 7 maj 2011 09:08

Godmorgon!


Igårkväll så gick vi till lite olika ställen. Gick först till en pub som hette Charles Dickens, ville mest på in just för namnet. Och sen så gick vi till Vampire Lounge, vilket är ett ställe jag velat kolla in sen jag visste att det fanns. Så vi gick äntligen och kollade. Älskade det! Är verkligen "vampyrkänsla" och drinkarna är to die for. Supergoda! Dit tänker jag gå fler gånger.

Sen så gick vi till Gröne Jägaren och avslutade kvällen med några öl och karaoke.


Tog lite bilder från Vampire Lounge:


  moi  mamma     Man ser lite av känslan, va? 

Av Sofie Persson - 6 maj 2011 15:54



      Foto: Jag

Presentation


Sofie Persson heter jag, bor i Gävle och skriver om mitt liv. Gillar att skriva, fotografera och modella.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards