Sofie Persson

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Sofie Persson - 7 juli 2011 13:24


Hej!


Hade väl tänkt att vi skulle ta det lugnt igår, men så blev det icke. Haha.

Var hemma först och brorsan lagade mat åt alla. Camshell(ingen aning om hur det stavas), musslor alltså. Var gott faktiskt!

Sen så funderade vi länge på vart vi skulle ta vägen, till slut blev det färssjön. Så jag, Basse och Emil drog dit. Men där var det kallt och myggigt, så då drog vi till Östra berget istället. Så kom Angelica, Sophie, Tommy och Marcus. Satt där tills solen gick ner, sen gick vi till Spelhallen. Tog någon öl där. Träffade på en person, som tydligen var för rädd för att ens titta på mig. Tyckte jag var lite roligt;)


Drog till CH. Drack någon öl där. Jag och Basse fick för oss att vi skulle sjunga Paradise City på karaoken. Gick väl sådär med tanke på att vi inte kunde låten så bra, haha. Men roligt var det!


Väldigt rolig kväll i alla fall!


  Musselmat Emil och Basse    Pose  Angelica och Sophie    Marcus och Tommy   Sophe och Angelica på Spelhallen

Presentation


Sofie Persson heter jag, bor i Gävle och skriver om mitt liv. Gillar att skriva, fotografera och modella.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards