Sofie Persson

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Sofie Persson - 22 juli 2011 17:10


Hellu!


Känner att jag vart väldigt kreativ idag. Redigerade klart "JosseBreezeochSultan"-bilderna. Så då kan jag ta med dom till Söderhamn nästa vecka så Josse får dom:)

Sen så körde jag lite självporträttfoto med redigering(se bild nedan). Och nu har jag suttit och skrivit på novellen. Spenderat väldigt mycket tid framför datorn, känner jag.


Men jag har även vart lite mänsklig idag och haft finbesök av Danne, som råkade vara på besök i huset brevid. Och även gått diverse hundpromenader med Milou.


Och nu tror jag att jag ska fixa en matlåda tills imorgon. Hörs!


 

Av Sofie Persson - 22 juli 2011 09:13


Godmorgon!


Jävlar vad det åskade inatt! Trodde hela huset skulle falla ihop.

Annars var det en bra dag igår, var ju hundvakt åt Milou så vi var hemma hela dagen. Satt för det mesta i Ps, men är fortfarande inte klar med bilderna. Så jag ska sitta lite idag också:)

Skrev lite på en novell också, ska vara med i en novelltävling hade jag tänkt.

Sen på kvällningen så gick jag och hälsade på Emma en sväng, sen hem igen och glodde film tills jag var tvungen att gå och lägga mig av utmattning.


Snart hoppa in i duschen och påbörja dagen!


  Igår

Presentation


Sofie Persson heter jag, bor i Gävle och skriver om mitt liv. Gillar att skriva, fotografera och modella.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards